دانیل شین، هم بنیانگذار ترافرم لبز، مورد بازجویی قرار گرفت

دانیل شین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 631 نفر

شین هیون سونگ، یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز، که با نام دانیل شین نیز شناخته می شود، روز دوشنبه به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سقوط ۴۰ میلیارد دلاری پروژه ارز دیجیتال و استیبل کوین Terra-Luna در ماه می گذشته برای بازجویی توسط دادستان های کره جنوبی فراخوانده شد. دادستان ها تلاش کرده اند و تاکنون نتوانسته اند دادگاه ها را متقاعد کنند که حکم بازداشت شین را تایید کنند.

دادستان ها در ماه نوامبر از دادگاه درخواست کردند تا حکم دستگیری شین و هفت تن دیگر از همکاران سابق ترافرم را به اتهام کلاهبرداری، نقض قانون بازار سرمایه و قانون معاملات مالی الکترونیکی، و نقض وظیفه به خاطر نقش آنها در فروپاشی پروژه Terra-Luna صادر کند.

با این حال، دادگاه سئول این درخواست را رد کرد و قاضی گزارش داد که این افراد تا کنون با تحقیقات همکاری کرده اند و احتمال کمی وجود دارد که شین فرار کند یا شواهد را از بین ببرد. سخنگوی دفتر دادستانی روز سه‌شنبه از طریق پیامک به فورکست گفت که دادستان‌های ناحیه جنوبی سئول هنوز درباره درخواست حکم بازداشت دوم به دادگاه تصمیم نگرفته‌اند.

دادستان‌های سئول، شین را متهم می‌کنند که به طور تقلبی، ارز دیجیتال لونا را نادرست معرفی کرده و تا ۱۰۰ میلیون دلار از فروش توکن قبل از سقوط آن سود برده است. دانیل شین همچنین متهم به تبلیغ دروغین استیبل کوین ترا به عنوان یک وسیله پرداخت است، زیرا مقامات مالی گفتند که به او هشدار داده بودند که این کار را انجام ندهد. شین این اتهامات را رد کرده است.

شین ترافرم لبز را با کوان دو هیونگ، که بیشتر با نام دو کوان شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۸ تأسیس کرد. شین گفته است که ترافرم لبز را ترک کرده و در سال ۲۰۲۰ روابط خود را با کوان قطع کرده است. شین به درخواست ایمیل فورکاست برای اظهار نظر در صبح روز سه‌شنبه پاسخی نداد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx