کوین بیس ChatGPT را برای تجزیه و تحلیل امنیت توکن‌های ERC-20 آزمایش می‌کند

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

کوین بیس آزمایشی را برروی ChatGPT برای بررسی انجام تجزیه و تحلیل امنیتی برای توکن های ERC-20 انجام داده است.

کوین بیس علاقه بیشتری به کاربرد ChatGPT در صنعت کریپتو نشان می‌دهد و آزمایشی را با استفاده از این برنامه هوش مصنوعی انجام می‌دهد. صرافی مستقر در سانفرانسیسکو آزمایشی را برای تجزیه و تحلیل امنیت توکن‌های ERC-20 انجام داد و نتایج را در یک پست وبلاگ در ۲۰ مارس منتشر کرد.

این آزمایش بر انجام بررسی خودکار توکن‌ها متمرکز بود که از چارچوب بررسی توکن‌های ERC-20 کوین بیس استفاده می‌کرد. کوین بیس خاطرنشان می کند که «ChatGPT به نوار دقت نرسید تا به وضوح نشان دهد که باید در فرآیند بررسی دارایی ما ادغام شود،» اگرچه این صرافی بیان می کند که این هوش مصنوعی پتانسیل را نشان می دهد.

کوین‌بیس نتایج تجزیه و تحلیل ChatGPT را با نتایج تیم داخلی خود که دارای ابزارهای داخلی برای بررسی پروژه بلاک چین است، مقایسه کرد. این شرکت در مجموع ۲۰ امتیاز ریسک قرارداد هوشمند را بین ChatGPT و بررسی های دستی مقایسه کرد که ChatGPT در ۶۰٪ مواقع همین نتیجه را دریافت کرد. با این حال، در هشت خروجی نادرست، هوش مصنوعی یک دارایی پرخطر را به عنوان دارایی کم خطر، پنج از ده بار برچسب گذاری کرد.
در رابطه با نگرانی‌های خاص، کوین بیس اظهار داشت که «ChatGPT قادر به تشخیص زمانی نیست که زمینه‌ای برای انجام یک تحلیل امنیتی قوی ندارد.» نگرانی های دیگر این بود که هوش مصنوعی مستعد ناسازگاری است و ارتقای واقعیت به ChatGPT ممکن است منجر به بی ثباتی خروجی شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx