دپرلبز ۲۰ درصد از کارمندان خود را اخراج می‌کند

دپرلبز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 289 نفر

طبق سندی که وبسایت خبری دیبلاک (The Block) به دست آورده است، کمتر از چهار ماه پس از اخراج بیش از ۲۰ درصد از کارمندان خود، دپرلبز (Dapper Labs) تصمیم گرفته است تا ۲۰ درصد دیگر از کارکنان تمام وقت خود را رها کند.

رهام قره‌گزلو، مدیرعامل دپرلبز، در ایمیلی به سرمایه‌گذاران در روز چهارشنبه از «تجدید ساختار شرکت» و اخراج کارکنان خبر داد. او نوشت: “به عنوان بخشی از این بازسازی، ما تصمیم دشواری را گرفته‌ایم که منجر به جدایی ۲۰ درصد از کارکنان تمام وقت شرکت می‌شود”.

قره‌گزلو همچنین گفت که این شرکت در وضعیت نقدی قوی و بدون بدهی معوق قرار دارد. اقدام برای اخراج کارکنان در حالی صورت می‌گیرد که بازار NFT اخیراً پس از یک رکود طولانی مدت نشانه‌هایی از بازگشت را نشان داده است. دپرلبز که زمانی به دلیل موفقیت اولیه خود با NBA Top Shot به عنوان یکی از فروشگاه های پیشرو NFT در سراسر جهان شناخته می شد، در مقطعی از زمان یک ضرر ۷.۶ میلیارد دلاری را تجربه کرد.

اخراج های نوامبر دپرلبز

ماه ها قبل از این اعلامیه رسمی اخراج، در ماه نوامبر، دپرلبز ۲۲ ٪ از کارکنان خود را اخراج کرد. با این حال بسیاری از کارمندان احتمال اخراج خود را داده بودند و به گفته چندین کارمند سابق، جو شرکت با اضطراب بسیاری از کارمندان و مدیران ارشد که به سرعت در حال اخراج بودند، از بین رفته است. روز چهارشنبه ، درو گاریسون ، مدیر جامعه بلاکچین دپرلبز، در لینکدین خدافظی خود را اعلام کرد. وی نوشت: “خوب ، پس از گذشت تقریباً دو سال با دپرلبز و نجات از چندین موج بازسازی و اخراج، زمان من بالاخره فرا رسیده است. “

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx