سولانا بازهم دچار مشکل شد

سولانا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 338 نفر

اپراتورهای زیرساخت در شبکه سولانا در اوایل روز شنبه پس از یک مشکل فنی که توانایی کاربران را برای تجارت ارزهای دیجیتال، انتقال دارایی‌ها یا انجام هر کاری روی زنجیره کاهش داد، برای اصلاح بلاکچین عجله کردند.

به گفته سرور دیسکورد سولانا، این بلاکچین حدود ساعت ۰۰:۵۳ به وقت نیویورک شروع به “فورک کردن (ایجاد نسخه های متناقض از تاریخچه تراکنش ها) کرد”. مدت کوتاهی پس از آن، RAM اعتبارسنج ها شروع به افزایش کرد در حالی که توان عملیاتی شبکه سقوط کرد. این مشکلات فنی با هم ترکیب شدند و تقریباً تمام فعالیت های زنجیره‌ای در شبکه سولانا را متوقف کردند. طبق داده‌های سولانا اکسپلورر، تا ساعت ۰۲:۰۰، شبکه حدود ۹۳ تراکنش در ثانیه (TPS) را پردازش می کرد که بسیار کمتر از نرخ نزدیک به ۵۰۰۰ TPS حدود ۱۵ دقیقه قبل از آن بود.

این یک بحران بود که یادآور حوادث فنی Rocky Chain در سال ۲۰۲۲ شد، هنگامی که یک سری توقف و کندی در عملکرد، باعث اصلاحات در مدیریت ترافیک ورودی سولانا شد. حادثه روز شنبه هیچ مقصر اصلی نداشت، اگرچه اپراتورهای معتبر و مهندسان شبکه مشکوک به اشکال در نسخه جدید کد solana بودند که ساعاتی قبل به صورت آنلاین درآمده بود. بدون وجود اشکال قطعی، برخی از اعتبار سنج ها به امید احیای توان سولانا، شروع به بازگشت به نسخه قبلی کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx