بازار NFT در روسیه محدود می‌شود

NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

توسعه دهندگان بلاکچین فلو ، Dapper Labs حساب های روسیه را پس از اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه و اتباع آن به حالت تعلیق درآوردند

آخرین مجموعه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه که در ۶ اکتبر اعلام شد، ممنوعیت کامل ارائه کیف پول دارایی‌های رمزنگاری، حساب‌ها و خدمات نگهبانی را بدون در نظر گرفتن ارزش کل دارایی‌ها ممنوع می‌کند.

پس از اعلام تحریم، داپر اعلام کرد که حساب‌های دارای اتصال به روسیه دیگر قادر به فروش، خرید یا هدیه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، برداشت وجوه از حساب خود یا اضافه کردن به موجودی خود نخواهند بود.

اکنون ارائه کیف پول دارایی‌های رمزنگاری، حساب یا خدمات نگهبانی با هر ارزشی برای حساب‌های مرتبط با روسیه، صرف نظر از مقدار کیف پول، ممنوع است.
این شرکت تصریح کرد که از آنجایی که «شریک خدمات پردازش پرداخت و ارزش ذخیره‌شده آن تابع مقررات اتحادیه اروپا است»، Dapper به آن دستور داده شده تا بر اساس قوانین اتحادیه اروپا محدودیت‌هایی را بر این حساب‌ها اعمال کند.

با این حال، Dapper حساب ها را نبسته است. کاربرانی که تحت تأثیر این اقدامات قرار گرفته اند می توانند به بازار NFT های خود دسترسی داشته باشند و آن ها را مشاهده کنند. علاوه بر این، صرف نظر از این مقررات جدید، هر NFT که قبلاً توسط یک کاربر آسیب دیده خریداری شده است، همچنان به آن کاربر تعلق دارد.

تحریم‌های روسیه شامل ممنوعیت کامل پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی بین روس‌ها و اتحادیه اروپا می‌شود، که همچنین منجر به ممنوعیت «کلیه کیف‌پول‌ها، حساب‌ها یا خدمات نگهبانی دارایی‌های رمزنگاری شده، صرف نظر از مقدار کیف پول» می‌شود.

با پیروی از دستورات Dapper مبنی بر جلوگیری از دسترسی به روس‌ها، این موقعیت دیگری است که در آن یک شرکت مرتبط با رمزارز مجبور شده است برای جلوگیری از مشکلات مربوط به انطباق، مانند خرابی میکسر رمزنگاری تورنادو کش در ماه آگوست، به فشارهای قانونی تن دهد.

در توییتر، کاربر XBT002 از Dapper به دلیل این حرکت انتقاد کرد، زیرا آنها استدلال کردند که این کار بر خلاف مفهوم مقاوم در برابر سانسور فناوری بلاک چین عمل می کند.

ما به سرعت کار می کنیم تا پیامدهای کامل این تحریم ها را بر جامعه خود درک کنیم. و البته، ما ارتباطاتی را برای همه دارندگان کیف پول Dapper تحت تاثیر قرار گرفته و همچنین جامعه گسترده Dapper خود را ارسال کرده ایم.

 

Dapper یک شرکت متمرکز است که دفتر مرکزی آن در ونکوور، کانادا با ارزش گزارش شده ۷.۶ میلیارد دلار است. داپر در کنار بلاک چین فلو، مجموعه‌ای از پروژه‌های محبوب در بازار NFT ، از جمله NBA Top Shot، NFL All Day و Crypto Kitties را راه‌اندازی کرده است. این شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی است

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx