بنیانگذاران دیسنترالند در لیست طلبکاران جنسیس گلوبال

دیسنترالند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

نام سه تن از مدیران و بنیانگذاران پلتفرم متاورس دیسنترالند (Decentraland) در میان ۵۰ طلبکار بزرگ جنسیس گلوبال، وام دهنده رمزنگاری که روز پنجشنبه برای حمایت از ورشکستگی درخواست کرد، دیده شده است.

پس از اینکه آدرس ایمیل سازمانی سانتیاگو اسپوندا، مدیر مالی دیسنترالند در پرونده های دادگاه به عنوان مخاطب هلیوا  اینترنشنال (Heliva International)، یک شرکت مستقر در پاناما که ۵۵ میلیون دلار از جنسیس طلبکار بود، دیده شد، توجه را به خود جلب کرد. اما با نگاهی دقیق‌تر مشخص می‌شود که دو بنیانگذار دیسنترالند نیز با آدرس‌های ایمیل غیر سازمانی خود در اسناد حضور دارند.

استبان اوردانو، یکی از بنیانگذاران دیسنترالند که اکنون به عنوان مشاور شرکت عمل می کند، به عنوان مخاطب نهادی به نام وینا سکیوریتی (Winah Securities) فهرست شده است. جنسیس به وینا که در همان طبقه و در همان ساختمان هلیوا واقع شده است، تقریباً ۲۷ میلیون دلار بدهکار است. اوردانو به دی بلاک گفت که وینا هیچ رابطه ای با دیسنترالند ندارد.

شرکت بازی سازی Big Time Studios حدود ۲۰ میلیون دلار نیز طلبکار است. این شرکت توسط آری میلیچ، یکی دیگر از بنیانگذاران دیسنتر‌الند اداره می شود. او Big Time را در سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرد، اما همچنان مشاور دیسنترالند است. میلیچ از اظهار نظر در اینباره خودداری کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx