مجموعه NFT دونالد ترامپ با رشد ۸۰۰درصدی فروش روزانه روبه‌رو شد

مجموعه NFT
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

کارت‌های معاملاتی دیجیتال غیرقابل تعویض (NFT) که توسط رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ راه‌اندازی شده‌اند، با افزایش فروش روزانه بیش از ۸۰۰ درصد، شاهد افزایش قیمت بوده‌اند. فروش این مجموعه NFT رشد زیادی را تجربه کرد زیرا به نظر می رسد ترامپ در حال آماده شدن برای فعال شدن در شبکه های اجتماعی بزرگ فیس بوک و توییتر است.

بر اساس داده‌های کریپتو اسلم، مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی کارت‌های معاملات دیجیتال ترامپ، حجم فروش آنها به ۳.۵ میلیون دلار در روز افزایش یافت و در کمتر از یک ماه بعد، به طور قابل توجهی به کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار در روز کاهش یافت. این افت باعث کاهش حجم فروش شد تا اینکه در چند روز گذشته فروش ۸۰۰ درصد افزایش یافت.

داده ها نشان می دهد که در ۱۷ ژانویه، حجم معاملات کلکسیون های دیجیتالی ۳۴۰۰۰ دلار بود، در حالی که در ۱۸ ژانویه حجم معاملات آنها ۸۰۰ درصد افزایش یافت و به ۳۰۶۰۰۰ دلار رسید. حجم فروش زیاد ظاهراً از آن زمان تاکنون حفظ شده است. در مقطعی، این NFT ها با رشد قیمت شاهد افزایش ۱۹۰۰ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعته بودند.

NFT ها در ابتدا هر کدام ۹۹ دلار قیمت داشتند و در مجموع ۴۵۰۰۰ مجموعه کلکسیونی در شبکه پالیگان (MATIC) ساخته شده است؛ که یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ برای اتریوم است که به عنوان یک بلاک چین موازی، تراکنش های سریع تر و هزینه های کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx