وضعیت صرافی های غیرمتمرکز بعد از شکایت CFTC از بایننس

بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

وضعیت صرافی های غیرمتمرکز بعد از شکایت CFTC از بایننس

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که بیت کوین پس از شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالا (CFTC) از صرافی بایننس در اوایل این هفته، راه خود را ادامه داده است. اگرچه این خبر یک سیگنال نزولی برای بزرگترین صرافی رمزارز جهان است، اما به نظر نمی رسد موج خروجی ها باعث ورود سرمایه قابل توجهی به حوزه دیفای و صرافی های غیرمتمرکز شده باشد.

افزایش جریان خروجی با‌یننس

بر اساس اطلاعات ارائه شده بایننس طی ۳۰ روز گذشته افزایش ۶۰ درصدی در برداشت بیت کوین را تجربه کرده است، به طوری که برخی از روزهای مارس به طور متوسط بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برداشت خالص داشته است.

جوان پلیسر،محقق ارشد IntoTheBlock گفت:

“این نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران به انتقال دارایی های بیت کوین خود از صرافی است.”

نشانه‌های افزایش تقاضای برداشت در روز دوشنبه ظاهر شد، زمانی که نانسن تعداد تقریباً معادلی از خروج خالص در ۲۴ ساعت گذشته را گزارش کرد. در همین حال، داده‌های Thanefield Capital نشان داد که کل برداشت‌های استیبل کوین از بایننس بیش از یک میلیون دلار در چند ساعت قبل و بعد از انتشار عمومی چالش قانونی آن از CFTC است.

این آژانس ادعا کرد که بایننس به طور غیرقانونی به بسیاری از مشتریان ایالات متحده بدون ثبت نام مناسب خدمات ارائه کرده است، آنها را تشویق کرده است تا با استفاده از شبکه های خصوصی مجازی (VPN) الزامات احراز هویت مشتری (KYC) را دور بزنند و دستکاری در بازار داشته باشند.

مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو (CZ) بعداً این اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که او شخصاً در این پلتفرم معامله نمی کند مگر برای تبدیل رمزارزها و پوشش هزینه های شخصی. با این وجود، شایعات و اتهامات اغلب تنها چیزی است که برای شروع یک عجله خروج لازم است. غول صرافی FTX در ماه نوامبر پس از اجرای سپرده‌ها توسط خود CZ سقوط کرد، در حالی که بایننس یک ماه بعد به دنبال شایعاتی مبنی بر سوء مدیریت وجوه مشتری، با کوهی از برداشت مواجه شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx