بررسی وضعیت بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

وضعیت بیت کوین

بیت کوین برای اولین بار از ژوئن ۲۰۲۲ در آستانه رسیدن مجدد به قیمت ۳۰۰۰۰ دلار است. با افزایش هیجان،  اندیکاتورها در داده های آنچین و تکنیکال چه چیزی را به ما نشان می‌دهند. پلتفرم اطلاعاتی بازار کریپتو Santiment اخیراً برخی از تأثیرات قابل مشاهده و محرک‌های آخرین حرکت قیمت بیت‌کوین را تجزیه و تحلیل کرده و به افزایش حجم اجتماعی و دامیننس در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال اشاره کرده است.

بازگشت دامیننس بیت‌کوین

طبق پست وبلاگی از سنتیمنت در روز پنجشنبه، حجم اجتماعی و دامیننس بیت کوین اکنون به بالاترین سطح خود در یک سال گذشته رسیده است. تسلط اجتماعی به سهم بحث در رسانه های کریپتویی با اشاره به بیت کوین اشاره دارد. در همین حال، Social Volume تعداد اسناد متنی را که دارایی‌ها را ذکر می‌کنند، از جمله پیام‌های تلگرام و پست‌های ردیت و موارد دیگر اندازه‌گیری می‌کند. به نظر می‌رسد که هر دو معیار دقیقاً زمانی افزایش می‌یابند که بیت‌کوین در اوایل این ماه به بالای ۲۵۰۰۰ دلار بازگشت، زمانی که فدرال رزرو موافقت کرد تا تمام سپرده‌گذاران را به بانک سیلیکون ولی (SVB) نجات دهد. هیجان بازار نیز در حال افزایش است و شاخص ترس و طمع کریپتو از روز جمعه به امتیاز “طمع” ۶۳ رسیده است.

با این حال، سنتیمنت نسبت به هیجان بیش از حد هشدار داد و خاطرنشان کرد که چنین شور و حرارتی “معمولاً نشان دهنده یک یقف موقتی است” همچنین توجه به حجم معاملات بیت کوین را جلب کرد که اگرچه در طول دوره اخیر تا ۲۷۰۰۰ دلار قوی بود، اما اکنون با اختلاف قیمت از قیمت خود عقب نشینی کرده است.

سنتیمنت نوشت: «اکنون ما شاهد یک واگرایی در قیمت و حجم هستیم، که معمولاً چیز خوبی نیست زیرا نشان‌دهنده خستگی در قیمت است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx