برزیل کریپتو را به عنوان یک روش پرداخت قانونی کرد

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

برزیل بیت کوین را به عنوان ارز قانونی تعیین نکرده است، اما قانونی را تصویب کرد که کریپتو را به عنوان ابزار پرداخت در سراسر کشور قانونی می‌کند و به پذیرش ارزهای دیجیتال و گسترش اکوسیستم کمک می‌کند.

نمایندگان برزیل چارچوب قانونی استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پرداخت را در این کشور تصویب کردند. این قانون که الان تصویب شده است و فقط به امضای رئیس جمهور نیاز دارد، پرداخت با کریپتو برای کالاها و خدمات را قانونی می کند اما ارزهای دیجیتال هنوز پول قانونی نیستند.

برزیل از نظر مقررات و پذیرش ارزهای دیجیتال در بین سرمایه گذاران پیشرفت قابل توجهی داشته است. در حال حاضر این کشور دارای بیشترین ETF ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین است و اکثر بانک‌ها و کارگزاران بزرگ کشور در حال حاضر خدمات مختلف مربوط به رمزارزها را ارائه می‌کنند. حتی ایتائو، یکی از بزرگترین بانک های خصوصی برزیل، در تلاش است تا دارایی ها را به عنوان بخشی از بسته خدمات آینده خود به سرمایه گذاران، توکن کند.

پس از اجرایی شدن این قانون، تشخیص نهاد یا دفتری که نظارت بر این موضوع را برعهده دارد، به عهده قوه مجریه دولت (رئیس‌جمهور و وزرای آن) خواهد بود. تا به امروز، سازمان های دولتی که بیشتر در این زمینه درگیر بوده اند، بانک مرکزی کشور و CVM بوده اند. در این قانون هیچ گونه تمایلی در خصوص انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی ذکر نشده است. با این حال، این کشور در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته است.

یکی از مهمترین جنبه های این مقررات، الزام ارائه دهندگان خدمات به جدا کردن وجوه خود از مشتریان خود به عنوان راهی برای جلوگیری از وضعیت مشابه FTX است که از وجوه مشتریان برای عملیات مالی خود استفاده می کرد. این قانون درباره قوانین ماین هم صحبتی نمی‌کند و همچنین تشخیص می‌دهد که ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیت مستعار، عملیات مجرمانه را تسهیل می‌کنند و خواستار «نظارت دقیق‌تر» بر صنعت است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx