صرافی رمزارز FTX در صدر فهرست خریداران وویجر

صرافی رمزارز FTX در صدر فهرست خریداران وویجر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

گزارشی که توسط کوین دسک به نقل از منابع ناشناس منتشر شده است، نشان می‌دهد که صرافی رمزارز FTX ممکن است دارایی‌های حراج شده پلتفرم ارز دیجیتال وویجر را خریداری کند.

FTX در صدر فهرست خریدارن وویجر

به نظر می رسد صرافی کریپتو FTX علاقه خود را به وویجر تجدید کرده است و ممکن است یک بار دیگر این معامله را دنبال کند. گزارشی که توسط کوین دسک به نقل از منابع ناشناس منتشر شده است، بیان می‌کند که این صرافی ممکن است پیشرو در به دست آوردن دارایی‌های حراج شده پلتفرم وام‌دهنده کریپتو مشکل دار وویجر باشد. پیش از این گزارش شده بود که FTX قراردادی را برای خرید دارایی‌های وویجر پیشنهاد کرده بود، با این حال، این شرکت پیشنهاد FTX را رد کرده بود.

گزارش کوین دسک با استناد به یک فرد آشنا با این موضوع اضافه می‌کند که صرافی FTX و Wave Financial، یک شرکت سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال، دو رقیب قوی برای خرید دارایی‌های وویجر بودند. با این حال، هنوز تایید رسمی از سوی طرف های درگیر اعلام نشده است. به عنوان بخشی از فرآیند بازسازی، دارایی‌های وویجر قرار بود تحت یک فرآیند مزایده قرار گیرد که در ۱۳ سپتامبر برگزار شد. این گزارش همچنین بیان می‌کند که چگونه پیشنهاد FTX بالاتر از Wave Financial بوده است.

وویجر قبلاً به لیست چندین پلتفرم وام‌دهنده کریپتو آسیب دیده پیوست که در برابر هجوم زمستان کریپتو تسلیم شدند. این پلتفرم عملیات خود، به ویژه سپرده ها و برداشت ها را در ماه می، به دلیل شرایط شدید بازار متوقف کرد. این پلتفرم از آن زمان تاکنون چندین رویه قضایی را برای بازسازی ساختار مالی خود طی کرده است. وویجر همچنین وکلای تجدید ساختار را برای پیگیری عادلانه تقسیم دارایی ها استخدام کرده بود و اخیراً حراجی را برای فروش دارایی های خود برای جبران خسارت طلبکاران خود برگزار کرده بود.

لازم به ذکر است که وویجر قبلاً معامله ارائه شده توسط FTX را رد کرده بود و اضافه کرد که پیشنهاد خرید این صرافی “کمترین” در بین تمام پیشنهادهای خرید دیگری بود که این پلتفرم قبلاً دریافت کرده بود. وویجر همچنین نشان داد که چگونه پیشنهادهای معتبری از ۸۸ طرف علاقه مند دریافت کرده است. این پلتفرم هنوز به طور رسمی جزئیات مزایده و پیشنهاد پیشنهادی برنده را اعلام نکرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx