مونرو و زی کش در دبی ممنوع شد

مونرو در دبی ممنوع شد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

ممنوع شدن مونرو و زی کش در دبی

سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) تمام فعالیت های مربوط به سکه های حریم خصوصی مانند مونرو (XMR) و زی‌کش (ZEC) را ممنوع کرد.  این رگولاتور همچنین قوانین خاصی را در بخش ارزهای دیجیتال داخلی اعمال کرده است تا شهر را به یک “مرکز بین المللی برای دارایی های مجازی” تبدیل کند.

سیاست جدید دبی

طبق سندی که اخیراً منتشر شده است، هرگونه معامله و فعالیت با دارایی های دیجیتالی حوزه حریم خصوصی مانند مانند مونرو (XMR)  و زی‌کش (ZEC) اکنون در قلب مالی امارات متحده عربی، دبی ممنوع است. این ناظر محلی همچنین الزامات مجوزی را تعیین می کند که شرکت های کریپتویی قبل از شروع به کار در منطقه باید آن را کسب کنند. اساسی ترین اصول شامل تعهدات ضد پولشویی، پروتکل های بازاریابی، جلوگیری از معاملات داخلی و مشاهده اینکه آیا طبقه دارایی در فعالیت های مجرمانه استفاده می شود یا خیر. آنجلا آنگ، مشاور ارشد سیاستگذاری در شرکت اطلاعاتی بلاک چین TRM Labs ، اظهار داشت:

هر گونه مبهم سازی جریان های صندوق ها برای شناسایی فعالیت های غیرقانونی چالشی ایجاد می کند، بنابراین جای تعجب نیست که تنظیم کننده ها به شدت به این نوع طبقات و مکانیسم های دارایی واکنش نشان دهند.

قانون به روز شده با هدف ارائه حداکثر امنیت برای مصرف کنندگان محلی و ایجاد دبی به عنوان مرکز جهانی فناوری بلاک چین است. این رگولاتور قبلاً مجوزهای موقتی را به صرافی بایننس  و صرافی Crypto.com برای ارائه خدمات در این منطقه داده بود، در حالی که صرافی FTX مجاز بود دفتر مرکزی منطقه ای ایجاد کند. بزرگترین شرکت هواپیمایی در امارات، امارات ایرلاین، قصد دارد بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت بپذیرد و از فناوری بلاک چین برای ردیابی سوابق هواپیماها استفاده کند. نمونه دیگری از موضع دبی طرفدار رمزارزها، هتل مجلل پنج ستاره Palazzo Versace Dubai است. این هتل به مشتریان این امکان را می داد تا هزینه های اقامت، خدمات اسپا و غذاخوری را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند که مونرو جز آنها نیست. دارایی های پشتیبانی شده بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx