کراکن استکینگ اتریوم را متوقف کرد و ۳۰ میلیون دلار جریمه شد

کراکن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

صرافی کریپتو کراکن «فورا» به ارائه خدمات استیکینگ کریپتو به‌ مشتریان آمریکایی پایان می‌دهد و ۳۰ میلیون دلار جریمه به دلیل ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده پرداخت می‌کند.

SEC گفت که Payward Ventures، Inc. و Payward Trading Ltd.، شرکت های ثبت شده که صرافی کراکن را تشکیل می دهند، به خدمات و برنامه های استیکینگ پایان خواهند داد. این برنامه ها حداقل از سال ۲۰۱۹ به عموم مردم دسترسی به خدمات استیکینگ را ارائه می دهند. در بیانیه SEC آمده است:

«کراکن ادعا می‌کند که برنامه سرمایه‌گذاری آن یک پلتفرم با رابط کاربری آسان است و مزایایی را ارائه می‌دهد که از تلاش‌های کراکن از طرف سرمایه‌گذاران، از جمله استراتژی‌های Kraken برای به دست آوردن بازده سرمایه‌گذاری منظم و پرداخت‌ها ناشی می‌شود.»

کراکن در یک پست وبلاگی اعلام کرد که به‌طور خودکار دارایی‌های مشتریان آمریکایی را که در اختیار آن‌ها قرار دارد باز می‌گرداند؛ به‌جز اتر استیک شده که تا پس از اعمال ارتقای شانگهای شبکه اتریوم، لغو نمی‌شود. مشتریان ایالات متحده همچنین نمی توانند دارایی های جدید (از جمله اتریوم) را استیک کنند. این صرافی همچنین اشاره کرد که مشتریان غیر آمریکایی تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

SEC روز پنجشنبه شکایت خود را به دادگاه فدرال ارسال کرد. در حالی که وب‌سایت کراکن بازدهی ۲۰ درصدی را در سرویس استیکینگ خود ارائه می‌دهد، بیانیه مطبوعاتی SEC نشان می‌دهد که این بازدهی ممکن است به ۲۱ درصد برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx