پلیس دبی خدمات مجازی را در متاورس ارائه می دهد

متاورس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 608 نفر
امارات متحده عربی (UAE) به اجرای گسترده متاورس در تمام شرکت های دولتی و تجاری خود ادامه می دهد. بر اساس گزارشی که توسط خبرگزاری محلی خلیج تایمز در ۱۶ اکتبر منتشر شد، پلیس عجمان در دبی اولین آژانس مجری قانون در جهان شد که خدمات خود را در داخل متاورس ارائه می‌کند. در هفته فناوری جیتکس، فرماندهی کل پلیس عجمان سرویس نوآورانه جدیدی به نام «درخواست حمایت» را معرفی کرد که به عموم مردم امکان می‌دهد از راه دور با پلیس تماس بگیرند.
افسران فرماندهی کل پلیس عجمان نیز در مجمع متاورس دبی حضور داشتند. به گفته سرهنگ دوم محمد عبدالله ابوشهاب، مشارکت این نیرو برای بهره مندی از مزایای فناوری متاورس در اجرای قانون انجام شد.

امارات متحده عربی به دنبال پذیرش متاورس

در دومین روز از هفته فناوری جیتکس، فرماندهی کل پلیس دبی اولین نسخه جدید از اپلیکیشن هوشمند خود را معرفی کرد که شامل مجموعه ای ممتاز از ۷۰ سرویس طراحی شده با استفاده از آخرین زبان های برنامه نویسی و هوش مصنوعی است. قابل ذکر است، امارات متحده عربی به دنبال پذیرش فناوری های جدید برای حل مشکلات اجتماعی است و متاورس راهی برای پلیس برای ایجاد کانال ارتباطی دیگر ارائه می دهد. علاوه بر این، فرماندهی کل پلیس دبی گفت که برنامه پیشرفته آنها در حال حاضر از هفت زبان مختلف از جمله عربی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.
سرلشکر خالد ناصر الرزوقی، مدیر هوش مصنوعی پلیس دبی، در اظهار نظر درباره آخرین پیشرفت، خاطرنشان کرد که دستگاه هوشمند ارتقا یافته همچنین شامل یک داشبورد شخصی است که اطلاعات فردی و سایر معاملات انجام شده توسط شخصی که دستگاه را در اختیار دارد، ذخیره می کند. علاوه بر این، شامل سابقه تخلفات و تخلفات رانندگی و همچنین سایر اطلاعات است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx