قرارداد‌های هوشمند مبتنی بر اتریوم به ریپل می‌آیند

خرید ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 459 نفر

در ماه سپتامبر، دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری (CTO) ریپل و یکی از معماران اصلی این شبکه، نظرات خود را در مورد زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم (EVM) ارائه کرد. ایده او این بود که امکان اجرای قراردادهای هوشمند اتریوم در شبکه ریپل و در نتیجه کاهش موانع برای ورود توسعه دهندگان را فراهم کند. امروزه اکوسیستم ریپل یک قدم به رسیدن به این هدف نزدیکتر شده است. همانطور که مایوخا وداری از توسعه دهندگان ریپل گزارش داده است، اکنون فاز اول زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم برای شبکه ریپل پیاده سازی و منتشر شده است. این موضوع به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از زبان برنامه نویسی پرکاربرد اتریوم، سالیدیتی، استفاده کرده و آن را به XRP Ledger بیاورند.

همانطور که وداری استدلال می کند، مزایای متعددی از پل بین زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم (EVM) و XRP Ledger حاصل می شود:

امروزه بسیاری از توسعه دهندگان کریپتو به دلیل محبوبیت سالیدیتی برای برنامه نویسی قراردادهای هوشمند و اکوسیستم قوی از ابزارهای توسعه دهنده موجود و برنامه های غیرمتمرکز روی اتریوم یا زنجیره های سازگار با EVM، علاقه مند به ساخت بر روی آن هستند. از سوی دیگر، XRPL به دلیل سرعت، هزینه کم، پایداری و سایر ویژگی‌هایش برای توسعه‌دهندگان جذاب است.

متامسک، ریمیکس و ترافل در شبکه ریپل

اعلامیه امروز تکمیل فاز اول پروژه را نشان می‌دهد و زنجیره جانبی EVM را برای آزمایش در شبکه XRPL در دسترس قرار می‌دهد. فاز دوم پروژه قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شود که شامل یک زنجیره جانبی EVM بدون مجوز و یک پل مناسب برای آزمایش در مقیاس بزرگتر است. هدف، آزمایش مقیاس پذیری در یک محیط کنترل شده است. آخرین فاز هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در آن نقطه، پیاده سازی از قبل در شبکه اصلی XRPL انجام می شود. در هر سه مرحله، زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم دارای زمان‌های بلوک نهایی است که با شبکه اصلی XRPL قابل مقایسه است و از قراردادها و برنامه‌های هوشمند اتریوم مانند متامسک، ریمیکس و ترافل پشتیبانی می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx