آیا رسیدن به سقف تاریخی در تراکنش های ماهانه می تواند برای اواکس مفید باشد؟

اواکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

اواکس اخیراً با وجود عقب نشینی جروم پاول، به نقطه عطف دیگری رسیده است. پاتریک ساتون، مدیر آوا لبز تایید کرد که اواکس در تراکنش های ماهانه به بالاترین سطح خود رسیده است. ساتون در توییت خود تأیید کرد که اواکس در ماه آگوست ۳۲.۷ میلیون تراکنش را با ۷ روز فرصت باقی مانده است.

یک روز بعد، تراکنش ها به ۳۳.۲ میلیون افزایش یافت که توسط Avaxholic تایید شد. تنها در سه ماه در سال ۲۰۲۲، تراکنش های ماهانه به بالاترین رکورد جدید رسید. این نشان دهنده توسعه برجسته بهمن در زمان های اخیر با وجود شرایط بازار است.

اواکس در حال چرخش است!

Avaxholic همچنین توییتی منتشر کرد که نشان دهنده رشد بهمن از ماه ژوئن است. این به روز رسانی نشان می دهد که  بیشترین رشد تراکنش ها را در بلاک چین های EVM نشان داده است. با ۱۸.۸٪،  اواکس در بین این بلاک چین ها پیشتاز است و فانتوم با ۱۲.۶٪ نزدیک ترین است.

 

منبع: Avaxholic

منبع: Avaxholic

داده ها همچنین سایر سقف های تاریخی را برای اواکس در ماه اوت با چند روز باقی مانده تأیید می کند. فعالیت در اواکس افزایش یافته است که بر سایر متغیرهای داده نیز منعکس شده است.

NFT های مبتنی بر اولانچ نیز اخیرا توانسته اند از ۲۵۳ هزار فروش عبور کنند. بهمن همچنین رکورد تراکنش روزانه ۱.۶۴ میلیون تراکنش را تکمیل کرد. عرضه داخلی USDC در شبکه نیز در ۲۵ اوت به ۱.۶۶ میلیون رسید.

منبع: Avaxholic

منبع: Avaxholic

آخرین اطلاعات پیرامون صنعت GameFi اخیراً سؤالاتی را برای اولانچ ایجاد کرده است. به گفته DappRadar، آدرس‌های GameFi در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به ۱.۵ میلیون رسید و به تدریج به حدود یک میلیون کاهش یافت.

در نگاهی به گذشته، این عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با عملکرد آدرس دیفای در همان دوره است. این به سادگی به این معنی است که صنعت GameFi بالغ شده است و همچنان می تواند کاربران را در روند نزولی بازار حفظ کند.

 

حالا برای AVAX چطور؟

توکن حاکمیت  AVAX در ۲۴ ساعت گذشته در کنار سایر ارزهای رمزپایه، افت شدیدی داشته است. افت ۱۱ درصدی نمودار روزانه، AVAX را درست بالاتر از خط حمایت ۲۰ دلاری پایین آورده است.

همچنین برایندهای هفتگی را کاهش داده است که طبق کوین مارکت کپ اکنون در -۱۰.۰۹٪ است. بازار کریپتو به سخنرانی اخیر پاول واکنش تاسف باری نشان داده است و عملکرد AVAX واکنش دیگری به آن است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx