کاهش میزان برداشت اتریوم‌های استیک شده و افزایش نرخ توکن سوزی ETH

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 576 نفر

ارزش کل اترهای در انتظار برداشت به زیر ۱ میلیارد دلار کاهش یافته است. طبق وب‌سایت ردیابی داده‌ها، Token Unlocks، کل مقدار اتر تأیید شده و در صف برداشت تقریباً ۴۸۸،۴۷۰ ETH است که ارزش آن با قیمت‌های فعلی اتریوم کمتر از ۹۰۰ میلیون دلار  است. این مقدار بسیار کمتر از ۳ میلیارد دلار برداشت معلق در اواسط ماه آوریل است. قرار است طی ۲۲ ساعت آینده، حدود ۷ میلیون دلار اتر برداشت شود.

استیک اتریوم

موجودی خالص استیک اتریوم در حال متعادل شدن است

هنگامی که برداشت‌ها به طور قابل توجهی بالا رفت، موجودی خالص سهام اتریوم (کل مقدار اتر برداشت شده در مقایسه با اتر استیک شده) به آرامی به متعادل شدن نزدیک می‌شود. دیروز شاهد افزایش سهام خالص تقریباً ۲۰۹۶۰ سکه‌ای بودیم که کل موجودی خالص سهام را به -۳۴۴۴۷۰ سکه یا -۶۷۱.۲۳ میلیون دلار از زمان آغاز به کار شانگهای رساند. با توجه به داده‌های توکن آنلاکز، مقدار اتر سپرده شده تقریباً ۱۷.۷۴ میلیون می‌باشد که ارزش آن بیش از ۳۲.۵ میلیارد دلار است.

فعالیت میم کوین‌ها اتر بیشتری می‌سوزاند

در حالی که برداشت اتریوم در بحبوحه افزایش درصد عرضه کل کاهش می یابد، فعالیت شبکه نرخ توکن سوزی را حتی بیشتر از هفته‌های اخیر افزایش می‌دهد. طبق داده‌های وب‌سایت Ultra Sound Money، در ۳۰ روز گذشته، عرضه سالانه اتر ۰.۶۱۱ درصد کاهش یافته است. این مقدار به طور قابل‌توجهی بیشتر از کل میزان توکن سوزی سالانه ۰.۱۷۹ درصدی پس از ادغام است.

در طول هفته گذشته، میزان توکن سوزی با ۰.۸۸۴ درصد در سال حتی بیشتر شده است. این بدان معناست که بیش از ۲۰۴۰۰ اتر (نزدیک به ۳۷.۹ میلیون دلار) در هفت روز گذشته سوزانده شده است.

معامله‌گرانی که از صرافی‌های غیرمتمرکز برای معامله میم کوین‌هایی مانند PEPE و WOJACK استفاده می‌کنند، باعث توکن سوزی بالاتر از حد معمول می‌شوند. استیون ژنگ، مدیر تحقیقات دی بلاک خاطرنشان کرد: «در هفته گذشته، یونی سواپ به دلیل افزایش استفاده از آن توسط معامله گران میم کوین‌ها، به طور مداوم بزرگترین سوزاننده ETH بوده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx