پپه در حجم معاملات از دوج کوین و شیبا سبقت گرفت

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

فعالیت‌های معاملاتی دیوانه‌وار باعث شده است که توکن پپه (PEPE) که تازه راه‌اندازی شده، به حجم معاملات بالاتری نسبت به دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) دست یابد. در بحبوحه افزایش 100 درصدی قیمت در آخر هفته، حجم معاملات پپه در 24 ساعت گذشته به بیش از 250 میلیون دلار رسیده است. در همین […]

توکن‌ پپه دوج کوین

فعالیت‌های معاملاتی دیوانه‌وار باعث شده است که توکن پپه (PEPE) که تازه راه‌اندازی شده، به حجم معاملات بالاتری نسبت به دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) دست یابد.
در بحبوحه افزایش 100 درصدی قیمت در آخر هفته، حجم معاملات پپه در 24 ساعت گذشته به بیش از 250 میلیون دلار رسیده است. در همین دوره، حجم معاملات دوج کوین به 225 میلیون دلار رسید، در حالی که حجم معاملات شیبا بسیار کمتر از 100 میلیون دلار بود.
داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد که صرافی کریپتو OKX بیش از ۷۶ میلیون دلار حجم معاملاتی را برای توکن‌ pepe تجربه کرده است و بعد از آن صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ قرار داشت که حجم معاملاتی ۴۳ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

بخش عمده ای از این حجم ممکن است توسط ربات‌های خودکار تولید شود، که به طور مداوم توکن‌هایی را برای ایجاد فعالیت تجاری، خرید و فروش می‌کنند و به نوبه خود نقدینگی را برای سرمایه گذاران برای چند دلار سود فراهم می‌کنند. به این ترتیب، داده‌ها نشان می‌دهد که معامله بیش از 100،000 دلار می‌تواند باعث کاهش 2 درصدی قیمت pepe در OKX شود. در مقایسه، برای دوج کوین و برای همین میزان کاهش، به دلیل ارزش بازار بالاتر و نقدینگی کلی آن، یک معامله 800،000 دلاری برای نیاز است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx