پپه در حجم معاملات از دوج کوین و شیبا سبقت گرفت

توکن‌ پپه دوج کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

فعالیت‌های معاملاتی دیوانه‌وار باعث شده است که توکن پپه (PEPE) که تازه راه‌اندازی شده، به حجم معاملات بالاتری نسبت به دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) دست یابد.
در بحبوحه افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت در آخر هفته، حجم معاملات پپه در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است. در همین دوره، حجم معاملات دوج کوین به ۲۲۵ میلیون دلار رسید، در حالی که حجم معاملات شیبا بسیار کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار بود.
داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد که صرافی کریپتو OKX بیش از ۷۶ میلیون دلار حجم معاملاتی را برای توکن‌ pepe تجربه کرده است و بعد از آن صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ قرار داشت که حجم معاملاتی ۴۳ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

بخش عمده ای از این حجم ممکن است توسط ربات‌های خودکار تولید شود، که به طور مداوم توکن‌هایی را برای ایجاد فعالیت تجاری، خرید و فروش می‌کنند و به نوبه خود نقدینگی را برای سرمایه گذاران برای چند دلار سود فراهم می‌کنند. به این ترتیب، داده‌ها نشان می‌دهد که معامله بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار می‌تواند باعث کاهش ۲ درصدی قیمت pepe در OKX شود. در مقایسه، برای دوج کوین و برای همین میزان کاهش، به دلیل ارزش بازار بالاتر و نقدینگی کلی آن، یک معامله ۸۰۰،۰۰۰ دلاری برای نیاز است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx