لیدو و کوین بیس ۴۵ درصد از اتریوم را در دست دارند

لیدو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

ادغام اتریوم با شبکه اثبات سهام در ۱۵ سپتامبر با موفقیت تکمیل شد. مفهوم ادغام این است که ماینرها اکنون با اعتبار سنج ها در شبکه اتریوم جایگزین می شوند. با این حال، تعداد نسبتا کمی از شرکت ها مکانیسم PoS را کنترل می کنند. این موضوع باعث نگرانی تحلیلگران در مورد متمرکز شدن شبکه اتریوم شده است.

لیدو و کوین بیس بر اعتبارسنج ها غالب هستند

بر اساس مطالعه اخیر Dune Analytics، لیدو و کوین بیس در حال حاضر دو دارنده اتریوم هستند که بیشترین سهام را دارند. در زمان نگارش این مقاله، هر کدام به ترتیب دارای ۴.۱۶ میلیون اتریوم (۳۰.۱٪) و ۳.۶۵ میلیون از این رمزارز را دارا (۱۴.۵٪) هستند. سهامداران باقی مانده در مجموع ۲۶.۵ درصد دارند.

Martin Köppelmann، یکی از بنیانگذاران پلتفرم  Gnosis نیز به این تسلط اشاره کرد. او نموداری منتشر کرد که نشان می‌داد کوین‌بیس و لیدو بیشترین درصد اعتبارسنجی اتریوم مبتنی بر سهام را دارند. او همچنین در توییتی نوشت که ناامیدکننده است که ببینیم هفت نهاد برتر بیش از دو سوم از اتریوم های سپرده گذاری شده را در اختیار دارند.

لیدو

برخی از پیامدهای تمرکز اعتبار سنجی

اگر مشارکت اعتبار سنجی اتریوم بیش از حد متمرکز شود، پتانسیل یک “حمله ۵۱٪” افزایش می یابد. در این سناریو، یک بازیگر بد ممکن است تراکنش های جعلی را مجاز کند و اگر بتواند تا ۵۱٪ از سهام را جمع کند، شبکه را به طور جدی تضعیف کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx