ETF اتریوم : بلاتکلیفی در SEC، مخالفت حامیان بیت کوین و چراغ سبز هنگ‌کنگ

ETF اتریوم
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 80 نفر

مخالفت سرسخت حامیان بیت کوین با صندوق قابل معامله در بورس یا همان ETF اتریوم؛ آن‌ها اتریوم را «کلاهبرداری اثبات سهام» و آن را فاقد صلاحیت برای تأیید SEC می‌دانند.

جامعه اتریوم با اشتیاق منتظر اخبار مربوط به تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم تا ماه می است. با این حال، سکوت آشکار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در این مورد، گمانه‌زنی‌ها را در مورد احتمال تأیید افزایش داده است. این گمانه‌زنی‌ها به دلیل کمبود جزئیات دقیق در مورد فرآیند تأیید، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به اتریوم را نگران و منتظر کرده است.

نظر حامیان سرسخت بیت کوین در مورد تأیید ETF اتریوم

مکس کایزر، حامی سرسخت بیت کوین و مشاور رئیس جمهور السالوادور، اخیراً در مورد رویکرد محتاطانه SEC در تأیید ETF اتریوم ابراز تردید کرده است. کایزر که به دلیل حمایت قاطعانه خود از بیت کوین و بدبینی نسبت به ارزهای دیجیتال جایگزین بیت کوین شناخته‌شده است، اتریوم را «کلاهبرداری اثبات سهام» می‌داند و اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال از پشتوانه نظارتی لازم برای تأیید SEC برخوردار نیست.

SEC اتریوم

احساس کایزر با نظر اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETFها در بلومبرگ، همسو است که اخیراً دیدگاهی محافظه‌کارانه را در مورد احتمال تأیید ETF اتریوم توسط نهادهای نظارتی ارائه کرده است. بالچوناس شانس تأیید را تنها ۲۵ درصد تخمین زده و به نااطمینانی در مورد چشم‌انداز تأیید این ETF دامن زده است.

علاوه بر این، یان ون اک، مدیرعامل ون‌اک (VanEck)، با اشاره به بررسی‌های نظارتی طولانی‌مدت و عدم شفافیت SEC، اعلام کرد که انتظار دارد درخواست ETF اتریوم آن‌ها رد شود.

این ETF در خارج از آمریکا نیز مورد توجه نظارتی قرار دارد

در حالی که عدم قطعیت در مورد موضع SEC ایالات متحده در قبال ETF های اتریوم وجود دارد، گزارش‌ها حاکی از یک محیط نظارتی متضاد در هنگ کنگ است.

بیت کوین اتریوم

بر اساس گزارش بلومبرگ، مقامات نظارتی هنگ کنگ ممکن است به زودی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین و اتریوم را تأیید کنند. این امر، نشان‌دهنده تغییر بالقوه در نگرش‌های نظارتی در سطح جهان نسبت به محصولات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است.

در صورت تأیید، این ETFها می‌توانند به سرمایه گذاران راه‌های جدیدی برای قرار گرفتن در معرض بازار دارایی‌های دیجیتال ارائه دهند. چندین شرکت در حال آماده شدن برای راه‌اندازی ETFها، در انتظار مجوز نظارتی از کمیسیون اوراق بهادار و آتی هستند.

از جمله شرکت‌های منتظر تأیید، شعبات بین‌المللی شرکت مدیریت دارایی چینی هاروست فاند منیجمنت (Harvest Fund Management) هستند. این شرکت‌ها قصد خود را برای راه‌اندازی ETFهای سرمایه گذاری در بیت کوین و اتریوم اعلام کرده‌اند که نشان‌دهنده تقاضای رو به رشد برای محصولات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx