پیش بینی وضعیت سولانا

پیش بینی وضعیت سولانا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

پیش بینی می شود که امسال پیشرفت کمی برای سولانا وجود دارد، اما آینده بلندمدت روشن است

یک پنل صنعت کریپتو که توسط وب‌سایت مقایسه Finder.com مورد بررسی قرار گرفته است; پیش‌بینی کرده است که قیمت SOL توکن بومی سولانا ; امسال خیلی بالاتر نخواهد رفت; اما همچنان نگاه روشنی به آینده دارد. با توجه به این پیشبینی، قیمت SOL تا پایان سال جاری به ۴۵ دلار خواهد رسید; سطح قیمتی که اخیراً در چهارشنبه این هفته مشاهده شد.

در ژانویه پنل اعلام کرد ۲۲۲ دلار قیمت احتمالی پایان سال است اما اکنون پیش‌بینی خنثی تری را نشان می دهد.در میان صاحب نظران نزولی تر; این بار کوین هی، مدیر عامل شرکت فین تک گروه کلود تک بود که معتقد بود سولانا «به اندازه کافی پایدار نیست».اولین بار نیست که امسال سقوط شبکه سولانا را می بینیم. همچنین پروژه‌ها و برنامه‌های جدید بیشتری توسط پایگاه کاربران اتریوم جذب می‌شوند و پس از تکمیل ارتقای اتریوم; سولانا را رها می‌کنند

در همین حال، الکس ناگورسکی، مدیر اجرایی مدیریت سرمایه در DigitalX; با اظهار نظر از دیدگاه صعودی تری، ارتقاهای اخیراً اجرا شده در سولانا را “امیدبخش” خواند.سولانا چندین به‌روزرسانی پروتکل امیدوارکننده را اجرا کرد که به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت باعث کاهش خاموشی ها شده است. باید دید این ثبات ادامه خواهد داشت یا خیر. سولانا بخش قابل توجهی از بازار NFT  را از اتریوم گرفته است و همچنان یک رقیب خوب در مسابقه [لایه ۱] باقی می ماند.یکی از شرکای عمومی Panxora Hedge Fund،گاوین اسمیث; به پتانسیل سولانا به عنوان یک ذینفع در صورتی که اتریوم نتواند به برخی از وعده های مقیاس پذیری خود عمل کند; اشاره کرد.

SOL یکی از رقبای پیشرو در فضای بلاک چین قرارداد هوشمند است. اگر ارتقای اتریوم نتواند کارمزد تراکنش های کمتری ارائه دهد، احتمالاً یکی از ذینفعان اصلی خواهند بود.با نگاهی بیشتر به آینده; اعضای پنل به طور متوسط استدلال کردند که SOL تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۶۶ دلار; و تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۵۱۲ دلار خواهد رسید.

آخرین نظرسنجی از پانل Finder.com به طور قابل توجهی نزولی تر از نظرسنجی قبلی از ژانویه امسال است. زمانی که پنل انتظار داشت SOL تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۴۸۶ دلار و تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۱۲۶۷ دلار برسد.کاهش رتبه نزولی برای پیش بینی ها; از یک الگوی آشنا با پیش بینی قیمت پایین تر برای بسیاری از دارایی های رمزنگاری که Finder.com مشاهده کرده است، پیروی می کند. اوایل ماه جولای، این وب‌سایت نظرسنجی را منتشر کرد که پیش‌بینی کرد بیت‌کوین (BTC); سال را با ۲۵۵۰۰ دلار به پایان می‌رساند که بسیار پایین‌تر از قیمت ۶۵۱۸۵ دلاری است که در ماه آوریل به عنوان قیمت پایان سال پیش‌بینی کرده بود.

پنل Finder.com از بازیگران مختلف صنعت کریپتو، از جمله تحلیلگران، بنیانگذاران، مدیران عامل و دانشگاهیان در این زمینه تشکیل شده است.نهمین کوین بر اساس ارزش بازار، SOL; در حال حاضر با ۴۴.۱۴ دلار معامله می شود که ۴.۸ درصد در یک روز ; و ۱۸.۷ درصد در یک هفته افزایش یافته است. همچنین ۲۲ درصد در یک ماه، ۶۵ درصد در یک سال، و ۸۳ درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx