اتریوم با افزایش تقاضا و فعالیت در شبکه روبه‌رو شده است

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

بحث و گفتوگو درباره اتریوم بیشتر شده است زیرا معیارهای روی زنجیره نشان‌دهنده افزایش استفاده و فعالیت در شبکه است. همه اینها بر افزایش تقاضا برای این دارایی و افزایش قیمت ETH تأثیر مثبت می گذارد.

با بهبود بازار ارزهای دیجیتال، فعالیت زنجیره‌ای اتریوم همچنان در حال افزایش است. چندین معیار، مانند انتقال روزانه توکن اخیراً به طور پیوسته افزایش یافته است. با توجه به داده‌های اتراسکن (Etherscan)، تعداد انتقال روزانه توکن در هفته گذشته دوباره به بالای ۱ میلیون رسید. همچنین این میزان در حدود شش ماه گذشته دو برابر شده است.

ناگفته نماند که استفاده از شبکه از نظر آدرس‌های جدید نیز افزایش یافته است. PrimeXBT رکورد جدید ۹۲.۵ میلیون آدرس را در آخر هفته گزارش کرد.

افزایش فعالیت شبکه اتریوم

تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد اتریوم نیز به ۲۲۱ میلیون رسیده است. این شاخص طی شش ماه گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، تراکنش های روزانه در شبکه اتریوم در حدود ۱ میلیون ثابت مانده است. این نشان می دهد که استفاده و فعالیت شبکه همراه با قیمت ها در سه ماه گذشته کاهش نیافته است.

تعداد قراردادهای هوشمند تأیید شده روزانه در شبکه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته حدود ۱۴۰ درصد افزایش یافته است. طبق گفته اتراسکن، در حال حاضر روزانه حدود ۶۰۰ قرارداد جدید در اتریوم تأیید می شود. افزایش فعالیت شبکه و صعودی بودن درمورد اتریوم، احساسات سرمایه گذاران را تقویت کرده است. در ۲۹ ژانویه، لارک دیویس، یوتیوبر رمزارز، گفت که اتریوم اساساً در سراسر بازار نزولی قوی بوده است و افزود:

«به طور خلاصه، هیچکس به اندازه کافی ETH ندارد.»

با توجه به Ultrasound.Money، انتشار اتریوم در حال حاضر -۰.۰۴٪ در سال است. این بدان معناست که عرضه ETH در گردش در حال حاضر در حال کاهش است. از ابتدای سال جاری، کل عرضه ۱۲۰.۵ میلیونی حدود ۹۲۰۰ اتر کاهش یافته است که ارزش آن تقریباً ۱۵ میلیون دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx