راه اندازی صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در بازار نزولی

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) الکسیس اوهانیان، یکی از بنیانگذاران Reddit،  ۷۷۶ به دنبال جمع آوری یک صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری به ارزش ۱۷۷.۶ میلیون دلار است، در حالی که مدیران فعلی و سابق Galaxy Digital و Genesis در حال افزایش سرمایه ۵۰۰ میلیون دلاری خود هستند.

بازی رمزنگاری ۷۷۶

طبق گزارش روز دوشنبه The Information، صندوق ۷۷۶ Kryptós در ماه اکتبر راه اندازی خواهد شد تا از بازار نزولی فعلی سرمایه گذاری کند. این شرکت تاکید کرد که در حال حاضر تخفیف‌هایی در بازار وجود دارد که آماده خرید هستند.

«اگر واقعاً مدت زیادی در این صنعت هستید، این بهترین زمان برای خرید است. حراج است. همه چیز در حال فروش است.

این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت نام کرد تا در ماه آوریل مشاور سرمایه گذاری شود و این شرکت را قادر می سازد تا در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند و صندوق های سرمایه گذاری کریپتو را مدیریت کند.

در حالی که ۷۷۶ در مجموعه‌ای از پروژه‌های کریپتو/بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده است، این اولین صندوق سرمایه‌گذاری شرکت VC خواهد بود که صرفاً بر دارایی‌های رمزنگاری متمرکز است. این کارمزد مدیریت نسبتاً سنگین ۲.۵٪ از سرمایه گذاران دریافت می کند و یک طرح اشتراک سود جهانی ۲۵٪ ارائه می دهد.

طبق وب‌سایت ۷۷۶، سبد سرمایه‌گذاری آن با سازندگان برد ایپ، پروژه توکن غیرقابل تغییر Doodles (NFT)، امتیاز فانتزی وب ۳، Forgotten Runes Wizard’s Cult و API بلاک چین و استارت‌آپ زیرساخت گره، QuickNode، قرار گرفته است.

دو شرکت بزرگ

بر اساس فرم D در ۲۶ آگوست بایگانی در SEC، یک صندوق ۵۰۰ میلیون دلاری که توسط مدیران فعلی و سابق Galaxy و Genesis اداره می شود، DBA Crypto Fund I, LP نامیده می شود.

جزییات مربوط به صندوق در این مرحله پراکنده است، به جز گروهی که نشان می‌دهد این صندوق سرمایه‌گذاری تلفیقی و صندوق سهام خصوصی خواهد بود.

از نظر اوراق بهادار ارائه شده، تنها نشانه‌ها تاکنون «صندوق سرمایه‌گذاری تلفیقی»، «منافع» و «سایر موارد» است.

 

گروه مدیران پشت این صندوق متشکل از معاون سرمایه گذاری گلکسی دیجیتال، مایکل جردن، رئیس بخش مشتقات جنسیس، جاشوا لیم، و معاون سابق تجارت جنسیس، روشون پاتل است. در کنار آنها، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت تجاری Convex Optimization Group، شین بارت، فهرست اعضای مدیریت را تکمیل می کند.

این صندوق‌های رمزنگاری تنها صندوق‌هایی نیستند که نام‌های بزرگ پشت سر خود قرار دارند و در هفته گذشته سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده‌اند، در ۲۵ آگوست کوین تلگراف گزارش داد که Sandeep Nailwal بنیانگذار پالیگان  ۵۰ میلیون دلار برای یک صندوق جدید استارت‌آپ اختصاص داده شده به شرکت‌های Web3 جمع‌آوری کرده است.

یک هفته قبل از آن، CoinFund همچنین یک صندوق سرمایه گذاری اولیه ۳۰۰ میلیون دلاری وب۳ را برای سرمایه گذاری در حوزه های رمزنگاری و سایر زیربخش های بلاک چین راه اندازی کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx