چرا سرمایه گذاران سنتی بیت کوین نمی خرند؟

بیت کوین وال استریت
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

بانکدار سابق گلدمن ساکس: فعالان اقتصادی سنتی درک درستی از بیت کوین ندارند

جان هار، مدیر دارایی سابق در موسسه مالی گلدمن ساکس معتقد است که عدم حمایت اقتصاد سنتی از بیت کوین ناشی از درک ضعیف آن ها از ارز دیجیتال است.

نظرات هار در مقاله ای در ۱۴ آگوست بیان شد که در ابتدا برای مشتریان خصوصی پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Swan Bitcoin ارسال شد. هار قبل از اینکه در آوریل ۲۰۲۲ به عنوان مدیر عامل خدمات مشتریان خصوصی به Swan Bitcoin بپیوندد، ۱۳ سال در شرکت مدیریت سرمایه گلدمن ساکس در وال استریت گذرانده بود.

این مقاله توضیح می‌دهد که نه تنها فعالان اقتصاد سنتی از اصول اولیه بیت کوین چیزی نمی دانند، همین باعث می شود که ان ها نسبت به بیت کوین بدبین شوند.

پس از صحبت‌های زیاد، می‌توانم بگویم که اگر افراد حوزه اقتصاد سنتی در مورد ارزهای دیجیتال تحقیق بکنند و حتی اگر با دید منفی باشد، آن ها به این نتیجه خواهند رسید که بیت کوین یک نوع خوب از دارایی است.

هار اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ بر اساس تبلیغاتی که در رسانه های سنتی در مورد بیت کوین دیده بود به ارزهای دیجیتال علاقه مند شد.

او معتقد است که تاریخچه و مبانی بیت کوین او را هیجان زده کرده است تا درباره آن با هرکسی صحبت کند. او افزود که جایگاه بیت کوین با توجه به کاستی های طلا بهبود می یابد.

دلایل دید منفی فعالان اقتصادی

از سوی دیگر، هار اشاره می کند که منفی بودن نظر وال استریت نسبت به بیت کوین  نتیجه شش دلیل مختلف است. که ناشی از عدم تحقیق در مورد ارزهای دیجیتال و درک تاریخچه قیمت ها است. او اذعان داشت که آشنایی با واژگان بیت کوین و اصول زیربنایی آن یک وظیفه همگانی است. اما سرمایه گذاران سنتی با تظاهر به درک آنها هیچ لطفی به خود نمی کنند.

وی همچنین معتقد است شرطی شدن از طریق برنامه ریزی مرکزی دولتی عموما باعث می شود مردم از اجماع پیروی کنند. آن ها فقط به کاربرد آن در کشورهای توسعه یافته فکر می کنند و تمایل به حفظ وضعیت موجود نیز از عوامل مؤثر هستند. هار گفت که این چهار جنبه آخر به عنوان سپری برای امور مالی قدیمی عمل کنند تا در دفاع از سیستم های مالی که در حال حاضر وجود دارند، بایستند.

هار اضافه می‌کند که «ذاتاً هیچ چیز بدی در مورد این چیزها وجود ندارد». اما خاطرنشان می‌کند که این رفتارها مانع از تبدیل شدن سرمایه گذاران سنتی به متفکران مستقل و پذیرندگان اولیه فناوری جدید می‌شود.

او همچنین خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران سنتی اغلب در زمینه خود بسیار متخصص هستند. اما این کار ممکن است آن ها را به سایر حوزه ها بی علاقه کند.

آنها با دانستن ویژگی‌های بخش خدمات مالی خود، امرار معاش می‌کنند. انگیزه کمی برای آنها وجود دارد که مبانی سیستم های جدید را نیز بررسی کنند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx