درآمد استخراج بیت کوین ۶۸.۶ درصد نسبت به کمترین میزان در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

آمار رو به بهبود

از ژوئیه ۲۰۲۲، اکوسیستم بیت کوین در بسیاری از عوامل تعیین کننده; از جمله درآمد ماینرها به دلار، مشکل شبکه و نرخ هش بهبود یافته است. صنعت استخراج بیت کوین (BTC) در طول سال ۲۰۲۲ استرس مالی زیادی را تحمل کرد; زیرا بازار نزولی طولانی مدت به طور مستقیم بر درآمد آن‌ها در صورت تبدیل به دلار آمریکا تأثیر می گذارد. با این حال، ماینرهایی که نسبت به کمترین روز درآمد ماینینگ سال یعنی ۱۳ ژوئن مقاوم بوده اند، شاهد افزایش ۶۸.۶۳ درصدی درآمد استخراج در ماه هستند.

در طول سال، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین به دلیل عوامل متعددی که حول احساسات سرمایه‌گذاران متمرکز شده‌اند، کاهش یافت. این احساسات ناشی از تنش‌های سقوط بازار، فروپاشی اکوسیستم و سرمایه‌گذاری‌های زیان‌آور بود. با کاهش سر و صدا، اکوسیستم بیت کوین در عوامل تعیین کننده متعددی از جمله درآمد استخراج کنندگان به دلار، مشکل شبکه و نرخ هش بهبود یافت.

داده های blockchain.com تأیید می کند که درآمد استخراج بیت کوین در یک ماه نزدیک به ۶۹٪ افزایش یافته است. از ۱۳.۹۲۸ میلیون دلار در ۱۳ جولای به ۲۳.۴۸۸ میلیون دلار در ۱۲ آگوست. افزایش قابل توجه درآمد استخراج بیت کوین آن را به عنوان یک تجارت قابل دوام با وجود هزینه های عملیاتی بالا نشان می دهد. علاوه بر این، قیمت‌های پایین‌تر تجهیزات استخراج (GPU) به استخراج‌کنندگان بیت کوین اجازه می‌دهد; تا زیرساخت‌های موجود خود را در حالی که به دنبال استخراج ۲ میلیون بیت‌کوین آخر هستند، گسترش دهند.

در کنار درآمد ماینینگ، نرخ هش بیت کوین در ماه گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد کرد و به مقاومت شبکه در برابر حملات خرج مضاعف افزود. با این حال، سختی شبکه برای اولین بار از ماه ژوئن افزایش یافت. سختی شبکه معیاری است که نشان می دهد استخراج یک بلوک جدید BTC چقدر دشوار است . با بازتاب نتایج مثبت در سراسر شبکه بیت کوین; شرکت‌های استخراج کریپتو افزایش قیمت سهام را طی ماه گذشته گزارش کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx