ریپل یک قدم دیگر به پیروزی دادگاه نزدیک شد

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 544 نفر

ترس SEC از پیروزی ریپل در دادگاه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با تلاش‌های دو شرکت، I-Remit  و TapJets، برای ارسال توضیحات به دادگاه در حمایت از ریپل در دادخواست ۱.۳ میلیارد دلاری اوراق بهادار ریپل مخالفت کرده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ، متصدیان را به دلیل تلاش برای ارائه مدارکی که خارج از محدودیت قوانین کشف و دستور قبلی دادگاه است، مورد انتقاد قرار داده است.

SEC به شرکت هایی که به دفاع XRP کمک می کنند اعتراض کرد

هفته گذشته، شرکت پرداخت های فرامرزی I-Remit که مقر آن در فیلیپین است، درخواست کرد به عنوان یک دوست در پرونده SEC علیه ریپل که نزدیک به دو سال است، شرکت کند. شرکت I-Remit خاطرنشان کرد که در نتیجه این شکایت منفعت دارد زیرا به سرویس نقدینگی درخواستی ریپل (ODL) متکی است که از ارز دیجیتال XRP برای تسهیل تسویه حساب های بین المللی استفاده می کند.

وضعیت “دوست دادگاه” به I-Remit اجازه می دهد تا با ارائه اطلاعات، تخصص یا بینش به دادگاه کمک کند. این شرکت ادعا می کند که دانش عمیقی از ODL دارد و امیدوار است بتواند به ارزیابی دادگاه از اظهارات SEC کمک کند.

TapJets همچنین درخواستی برای این کار ارسال کرد. هدف شرکت چارتر جت خصوصی برجسته کردن کاربرد ریپل است. این استدلال می‌کند که استفاده از ریپل، که به مشتریان امکان رزرو سریع پروازهای خارج از ساعات کاری عادی بانک‌ها را می‌دهد، برای عملیات تجاری آن حیاتی است.

در پاسخ، SEC ادعا می‌کند که این دو شرکت نمی‌توانند به وضوح توضیح دهند که چگونه هدایت ریپل برای ثبت فروش و توزیع XRP آن‌ها را از استفاده از ارزهای دیچیتال باز می‌دارد. علاوه بر این، شاکی هیچ دلیل معتبری نمی بیند که چرا ریپل نمی توانست حقایقی را که توسط I-Remit و TapJets استناد شده است، ارائه دهد.

SEC  در دسامبر ۲۰۲۰ شکایتی رسمی علیه ریپل و مدیران عامل فعلی و سابق آن، برد گارلینگ هاوس و کریس لارسن به ترتیب در دسامبر ۲۰۲۰ ارائه کرد و ادعا کرد که فروش XRP توسط این شرکت یک قرارداد سرمایه گذاری و ارائه اوراق بهادار است.

علاوه بر حمایتی که از XRP توسط عموم شده است، شرکت فناوری مستقر در سانفرانسیسکو نیز چندین پیروزی رویه ای در این پرونده کسب کرده است. اخیراً، یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده تلاش های SEC برای جلوگیری از دسترسی ریپل به ایمیل های مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت  SEC، را رد کرد، جایی که او گفت ارز دیجیتال رقیب، اتریوم، یک اوراق بهادار نیست.

ریپل بر این باور است که این اسناد باعث تقویت پرونده آن می شود و ثابت می کند که SEC  دو برنده در صنعت کریپتو انتخاب کرده است (XRP و اتریوم) در حالی که بقیه را رد کرده است.

اگر ریپل برنده شود، این یک شکست برای SEC و طرح “تنظیم از طریق اجرا” آن خواهد بود. مهمتر از آن، اگر دادگاه به نفع ریپل رای دهد، توکن این شرکت که از زمان طرح دعوا تا حد زیادی در رکود بوده است، این شانس را دارد که به بالاترین حد خود برسد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx