سامسونگ در دیسنترالند

دیسنترالند
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

طبق گزارش ها، در روز شنبه (۱ اکتبر)، سامسونگ آمریکای لاتین، فروشگاه تجربه مجازی “House of Sam” را در متاورس دیسنترالند (MANA)، که بر روی اتریوم است، افتتاح کرد.

دیسنترالند

در اینجا آکادمی بایننس توضیح می دهد که دیسنترالند چیست:

دیسنترالند یک دنیای مجازی و جامعه مبتنی بر فناوری بلاک چین است. کاربران زمین، آثار هنری و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را توسعه می‌دهند و مالک آن هستند. اعضا همچنین در سازمان غیرمتمرکز خودمختار پلت فرم (DAO) شرکت می کنند.

توسعه دهندگان دیسنترالند استابان اوردانو و آری ملیچ یک فضای مجازی حاوی بسته های دیجیتال املاک، اقلام و سایر دارایی های قابل تنظیم ایجاد کرده اند. همه اینها با استفاده از MANA، توکن ERC-20 دیسنترالند قابل خرید هستند. ساکنان این دنیای غیرمرکز می توانند MANA را در چندین صرافی با سایر رمزارزها یا ارزهای فیات خریداری کنند. توکن‌های غیرقابل تعویض ERC-721 دارایی‌های منحصربه‌فرد دیسنترالند از جمله اموال و سایر اقلام کلکسیونی را نشان می‌دهند.

دیسنترالند یک فضای آنلاین است که واقعیت مجازی را با فناوری بلاک چین ترکیب می کند. برخلاف اکثر بازی های آنلاین، بازیکنان کنترل مستقیمی بر قوانین دنیای آنلاین دارند. DAO به دارندگان توکن اجازه می دهد تا مستقیماً در مورد سیاست های سازمانی و درون بازی رای دهند. این مکانیسم بر همه چیز تأثیر می گذارد، از انواع اقلام مجاز در بازی گرفته تا سرمایه گذاری برای خزانه داری DAO…

«توکن‌های غیر قابل تعویض، کلکسیون‌های درون بازی، از جمله لباس‌ها، اقلام و املاک مجازی بازی (LAND) را نشان می‌دهند. کاربران این توکن ها را در کیف پول های رمزنگاری خود ذخیره می کنند و آنها را به سایر کاربران در بازار دسنترالند می فروشند. برای مثال، برای خرید یک ماسک صورت جدید، باید مقداری MANA، ارز دیجیتال بومی دیسنترالند را به دست آورید.

در ۱ اکتبر، گوستاوو برتولوچی، در گزارشی برای پورتال خبری Livecoins، نوشت که “سامسونگ آمریکای لاتین با استفاده از دیسنترالند (MANA) در حال باز کردن فضای خود در یک محیط متاورس با ارزهای دیجیتال است که “House of SAM” نامیده می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx