حجم معاملات NFT های ردیت به بالاترین حد خود رسید

NFT ردیت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

بر اساس داده های ارائه شده توسط پالیگان و دون آنالتیکس (Dune Analytics)، حجم معاملات توکن های غیرقابل تعویض (NFT) ردیت (Reddit) در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ میلیون دلار افزایش یافته است. این افزایش بیش از یک سوم از مجموع حجم معاملات ۴.۱ میلیون دلاری مجموعه از زمان راه اندازی را نشان می دهد. در همان زمان، حجم فروش روزانه NFT های ردیت نیز شاهد رکورد جدیدی بود.

آواتارهای ردیت توسط هنرمندان مستقل ایجاد می‌شوند و به‌عنوان NFT در بلاک چین پالیگان ساخته می‌شوند. کاربران می توانند چنین مجموعه ای را در Vault، کیف پول رمزنگاری ردیت خریداری کنند. سپس می‌توان آن‌ها را به‌عنوان عکس پروفایل نمایش داد.

پس از خرید، NFT ها را می توان در بازارهای ثانویه مانند اوپن سی خرید و فروش کرد. در حالی که برخی از مجموعه ها شاهد پیشنهادهای اندک یا بدون پیشنهاد هستند، برخی دیگر قیمت های کف بالای ۲۰۰۰ دلار دارند. بالاترین قیمت برای NFT های ردیت ۲۴۱۴۹ دلار یا ۱۸ اتر است.

از زمان راه اندازی آنها در ماه جولای، بیش از ۲.۹ میلیون آواتار کلکسیونی ساخته شده است. به همین ترتیب، تعداد کل کیف‌پول‌های دارای NFT های ردیت در حال حاضر ۲.۸ میلیون است. با این حال، عرضه این مجموعه به نسبت افزایش پیدا نکرده است، به طوری که تنها حدود چند هزار NFT در روز ضرب می شود در مقایسه با رکورد نرخ روزانه حدود ۲۰۰۰۰۰ NFT که در اواخر ماه اگوست ضرب شد.

ردیت در ابتدا این سرمایه گذاری را به عنوان ابزاری برای توانمندسازی هنرمندان برای ایجاد آثار هنری NFT و کسب درآمد از کلکسیون های خود در بازارهای NFT طراحی کرد. تاکنون، داده ها نشان می دهد که هنرمندان بیش از ۶۰۰۰۰ دلار حق امتیاز از فروش بازار ثانویه NFT به دست آورده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx