بنیانگذار هلیوم انتقادات Lime را کم اهمیت میداند

قطع همکاری با هلیوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 464 نفر

بنیانگذار هلیوم، امیر حلیم، انتقاداتی را مطرح کرد که این پروژه با نمایش لوگوی آنها در وب سایت خود، روابط با Lime و Salesforce را نادرست توصیف کرد.
هر دو آزمایشگاه Nova مادر هلیوم و بنیاد هلیوم آرم ها را از وب سایت های خود حذف کرده اند.

حلیم در یک تاپیک توییتری در اول اوت توضیح داد که «می‌خواهد چند چیز را روشن کند» و افزود: «خواندن برخی از این مطالب ناامیدکننده و ناراحت‌کننده بود».

رسانه فناوری Mashable در ۲۹ ژوئیه گزارش داد که رابطه ای که به طور گسترده بین هلیوم و شرکت حمل و نقل Lime وجود دارد وجود ندارد. یکی از سخنگویان Lime به این خبرگزاری گفت که پس از یک آزمایش کوتاه و اولیه در سال ۲۰۱۹ هیچ تماسی با هلیوم نداشته است. سپس The Verge در مقاله جداگانه ای گزارش داد که Salesforce نیز با هلیوم رابطه نداشته است. هلیوم هر دو لوگوی Salesforce و Lime را تا روز جمعه در وب‌سایت خود نمایش می‌داد.

توییت بنیانگذار هلیوم

حلیم در یکی از پست‌های توییتر نوشت: «هفته گذشته زمان زیادی را صرف کار با مارک‌هایی کردیم که در برخی از داستان‌ها ذکر شد. ماه‌ها و ماه‌ها آزمایش، آزمایش، نمونه‌سازی اولیه، مهندسی فروش. ما با تیم‌هایی که با آن‌ها کار می‌کردیم تائیدات شفاهی داشتیم تا این تعاملات را عمومی و برجسته کنیم.» حلیم همچنین اضافه کرد که این شرکت “هیچ رابطه تجاری با نهادهایی که از شبکه استفاده می کنند” ندارد و بنابراین “دید کامل” به وضعیت آزمایش ها و حسگرهای شبکه ندارد.

حلیم ادامه داد: «اما با گذشت زمان، تغییر پرسنل و تأیید شفاهی به اندازه کافی خوب نیست. حلیم نوشت: «ما با HeliumFndn کار کرده‌ایم تا صفحه اکوسیستم را به‌روزرسانی کنیم تا فقط شرکت‌هایی را که فکر می‌کنیم فعال و دارای تأییدیه‌های کتبی هستند منعکس کند، و تلاش خواهیم کرد تا آن را به‌روز نگه داریم».

سخنگوی Nova Labs در ۱ آگوست به The Block گفت: “از زمانی که شبکه در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، ما با شرکت های مختلفی روی برنامه ها و آزمایش های مختلف کار کرده ایم.” برای اینکه در مورد موارد استفاده صحبت کنیم، اما اکنون در مورد فرآیند تأیید لوگو در آینده بسیار دقیق تر خواهیم بود تا از هرگونه سردرگمی جلوگیری کنیم. هم Nova و هم شریک ما بنیاد هلیوم این مرجع را حذف کرده اند.”

هلیوم، اعلام کرد که در ماه مارس به عنوان آزمایشگاه های نوا تغییر نام می دهد. حلیم همچنین مدیر عامل Nova Labs است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx