کاهش علاقه سرمایه گذاران نهادی به کاردانو

کاهش علاقه به کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 440 نفر

سرمایه‌گذاران نهادی شرط‌های خود را بر روی محصولات سرمایه‌گذاری کاردانو ($ADA) و چندین ارز دیجیتال کاهش دادند، در حالی که شرط‌های خود را بر روی محصولاتی که قرار گرفتن در معرض ارز دیجیتال پرچم‌دار مثل بیت‌کوین (BTC) را ارائه می‌دهند، افزایش داده‌اند.

طبق گزارش CoinShares’s Digital Asset Fund Flows، محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در هفته گذشته شاهد ۸۱ میلیون دلار ورودی بودند که منجر به پنجمین هفته متوالی ورودی شد که در مجموع ۵۰۰ میلیون دلار برای آن دوره، معادل ۱.۶ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت بود.

این شرکت نوشت، «قوی ترین مجموعه ورودی ماهانه تا کنون در سال جاری با مجموع ۴۷۴ میلیون دلار آمریکا است که تقریباً تمام جریان های خروجی ماه ژوئن را که در مجموع به ۴۸۱ میلیون دلار آمریکا رسیده است، اصلاح کرده است». گزارش CoinShares بیان می‌کند که اکثر جریان‌های ورودی از آمریکای شمالی و اکثریت آن از کانادا بوده است، در حالی که برزیل و سوئد شاهد خروجی‌های جزئی بوده‌اند. آلمان و فرانسه شاهد ورودی های جزئی بودند.

این گزارش به جزئیات اشاره می‌کند که محصولات سرمایه‌گذاری چند دارایی برای دومین هفته متوالی، مجموعاً ۳.۷ میلیون دلار خروجی داشته است. محصولات سرمایه گذاری کاردانو شاهد خروجی ۷۰۰,۰۰۰ دلاری بودند، در حالی که جریان ماهانه آنها در ماه جولای ۸۰۰,۰۰۰ دلار بود. از ابتدای سال تا به امروز، محصولات سرمایه گذاری ADA شاهد ۱۲.۶ میلیون دلار ورودی بودند.

وضعیت سایر التکوین ها

سایر آلتکوین ها شاهد جریان های جزئی بودند. سولانا ۱.۵ میلیون دلار ورودی داشت که باعث شد جریان ورودی از سال تا به امروز به ۱۱۴ میلیون دلار برسد، در حالی که لایت کوین ۱۰۰۰۰۰ دلار ورودی داشته است. محصولات سرمایه گذاری Polkadot شاهد ورود ۴۰۰۰۰۰ دلاری بودند، در حالی که محصولاتی که بر اتریوم متمرکز بودند، ۱.۱ میلیون دلار ورودی داشتند.

این گزارش افزود:

علیرغم وضعیت صعودی‌تر در دارایی‌های دیجیتال، فعالیت معاملاتی بسیار پایین است و حجم معاملات هفته گذشته در مجموع ۱.۳ میلیارد دلار در مقایسه با میانگین هفتگی سال جاری ۲.۴ میلیارد دلار بود.

همانطور که CryptoGlobe گزارش کرده است، چندین پیش بینی صعودی برای تعدادی از ارزهای دیجیتال انجام شده است. به عنوان مثال، یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرده است که اتریوم ($ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، ممکن است با نزدیک‌تر شدن به ارتقای ادغام آتی، به طور غیرمنتظره‌ای به ۵۰۰۰ دلار افزایش یابد.

در اوایل این ماه، گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کردند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶.۵۳ دلار خواهد رسید، اگرچه کارشناسان معتقدند که تا پایان سال، این ارز دیجیتال تنها ۰.۶۳ دلار معامله خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx