رفتار سرمایه گذاران توکن ایپ و مانا چگونه است ؟

بررسی ایپ و مانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

بررسی توکن های ایپ و مانا

در طول هفت روز گذشته، کریپتوهای پیشرو اقتصاد متاورس، عملکرد قیمتی غیر قابل موجه را ثبت کرده‌اند. در واقع، طبق اطلاعات Coinmarket cap، ایپ و مانا در هفت روز گذشته تنها ۱.۱۲% و ۰.۸۰% افزایش داشته اند. در مقابل، ارزهایی مانند OP شاهد افزایش ۹۰ درصدی قیمت در مدت مشابه بودند.

چه چیز دیگری در مورد عملکرد این توکن ها در هفت روز گذشته می دانیم؟

هفت روز آخر APE…

ایپ کوین هفت روز پیش با قیمت ۶.۶۴ دلار معامله شد. با این حال، با وجود چندین دارایی رمزنگاری دیگر که اخیراً به دنبال بالاترین حد خود بودند، APE در جهت مخالف حرکت کرد. در ۲۶ ژوئیه، به پایین ترین سطح ۵.۷۳ دلار سقوط کرد.

به دنبال همین روند، گاوها یک افزایش قیمت را آغاز کردند، روندی که دو روز بعد آلتکوین را به ۶.۹۲ دلار رساند. در زمان نگارش این مقاله، کریپتو با قیمت ۶.۷۲ دلار مبادله می‌کرد – تنها ۱.۲ درصد افزایش در هفت روز.

حجم معاملات کریپتو در ۲۸ جولای زمانی که APE به ۶.۹۲ دلار رسید به ۷۹۴.۰۴ میلیون دلار رسید. با کاهش قیمت، شدت معاملات نیز کاهش یافت. در پنجره هفت روزه مورد بررسی، حجم alt 2٪ کاهش یافت.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی APE (RSI) بالاتر از منطقه خنثی ۵۰ قرار داشت، حتی اگر در یک روند نزولی قرار داشت. با کاهش فشار خرید توکن های APE در هفت روز گذشته، می توان احساسات سرمایه گذاران را نیز به دست آورد.

نمودار ایپ کوین

نمودار ایپ کوین

نگاهی به عملکرد التکوین ها در داده های انچین همان دوره نشان داد که سرمایه گذاران در حال محقق کردن سود  هستند . داده های Santiment بر عرضه APE در صرافی های رمزنگاری ۴۹.۵۱ میلیون تاکید می کند.

علاوه بر این، در هفت روز گذشته روند صعودی داشته است. چنین جهش هایی معمولاً نشان دهنده افزایش فشار فروش کوتاه مدت است.

هفت روز گذشته MANA…

MANA هفت روز پیش با قیمت ۰.۹۹ دلار مبادله می کرد. این کریپتو با قیمت ۱.۰۲ دلار در زمان انتشار، ۰.۸۰ درصد افزایش قیمت را در یک دوره هفت روزه ثبت کرد. متأسفانه، در آن دوره، قیمت توکن به ۰.۸۷ دلار در ۲۶ جولای کاهش یافت. با این حال، پس از آن، گاوها کنترل را به دست گرفتند و مجبور به یک رالی صعودی جزئی شدند.

نمودار مانا

نمودار مانا

با وجود افزایش اندک قیمت، حجم معاملات کریپتو در دوره مورد بررسی رشد قابل توجهی داشت. حجم معاملات مانا با رقم ۴۸۷.۳۸ میلیون دلار در ۷ روز گذشته ۴۱ درصد رشد کرد.

در نمودار روزانه، فشار خرید به طور پیوسته اما به کندی در چهار روز گذشته افزایش یافته است. در یک روند صعودی، شاخص قدرت نسبی الت کوین ها در زمان انتشار روی ۵۹.۹۰ ثابت شد.

با توجه به روند نزولی عرضه MANA در صرافی ها از ۲۶ ژوئن، سرمایه گذاران با نگه داشتن توکن ها صعودی باقی می مانند. این، با وجود کاهش رشد قیمت آلتکوین.

عرضه موجود در صرافی ها (مانا)

عرضه موجود در صرافی ها (مانا)

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx