آموزش پلتفرم LooksRare

پلتفرم LooksRare
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 866 نفر

تاریخچه LookRares

پلتفرم LooksRare یکی از بیشمار بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود. توسعه‌دهندگان این پلتفرم که در ژانویه راه‌اندازی شد، گفته‌اند که می‌خواهند «چیزی بهتر» از رقبا، از جمله غول Bored Ape  اپن سی بسازند.
LooksRare خود را به‌عنوان یک پلتفرم «توسط افراد NFT، برای افراد NFT» معرفی می‌کند و از مکانیسم‌های پاداش و گزینه‌های فهرست‌بندی ویژه برای جذب کاربران از رقبا استفاده می‌کند.
این توکن‌های رایگان LOOKS را برای تعامل ارائه می‌کند، و تیم LooksRare همچنان به ارائه ویژگی‌هایی برای بهبود تجربه تجارت NFT ادامه می‌دهد.

LooksRare هنوز با ارزش بازار OpenSea مطابقت نکرده است، اما به دلیل تأکید بر جامعه و انگیزه های تعامل منحصر به فردش توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

LooksRare چیست؟

LooksRare یک بازار NFT مبتنی بر اتریوم است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا NFT‌ها را خریداری یا بفروشند تا در قالب توکن‌های کاربردی بومی خود LOOKS، جوایزی کسب کنند. این پلتفرم دارای یک کارمزد فروش استاندارد ۲٪ در تمام فروش های NFT است که کمی کمتر از ۲.۵٪ OpenSea است.
توکن LOOKS در اکوسیستم LooksRare مرکزی است و می‌تواند با استیک کردن این توکن میتوان خود توکن ان یا wETH را دریافت کرد .

LooksRare برای جذب کاربران جدید در طول راه‌اندازی خود، عرضه ۱۲۰ میلیون LOOKS را به هر کسی که بین ژوئن تا دسامبر ۲۰۲۱ بیش از ۳ اتریوم در OpenSea معامله می‌کرد، عرضه کرد. برای دریافت LOOKS، کاربران باید حداقل یک NFT را در LooksRare فهرست می‌کردند. این منجر به سیل لیست های جدید به سایت و حجم معاملات در روز اول ۱۰۵ میلیون دلاری شد. علاوه بر این، نزدیک به ۲ میلیون دلار از کارمزد های پلتفرم  بین سهامداران LOOKS توزیع شد.

این پلتفرم با نام مستعار “Zodd” و “Guts” تأسیس شد و اکنون تیمی متشکل از ۲۲ کارمند در سراسر جهان دارد، اگرچه هنوز رازهایی پیرامون عملیات آن وجود دارد.

نحوه خرید NFT در LooksRare

LooksRare اتصال به سه کیف پول سازگار با اتریوم شامل متامسک، WalletConnect و کوین بیس والت را ارائه می دهد.
برای شروع، روی دکمه «اتصال» در صفحه اصلی LooksRare کلیک کنید تا کیف پول رمزنگاری مورد نظر خود را پیوند دهید.

LooksRare

 

پس از اینکه کیف پول شما بهمتصل شد، می‌توانید از برگه‌های «Explore» یا «Collections» برای مشاهده NFT‌های موجود استفاده کنید.

وقتی NFT مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید برای مشاهده جزئیات بیشتر روی آن کلیک کنید. اگر NFT مورد نظر شما برای فروش است، می توانید یک پیشنهاد با اتریوم یا wETH ارائه دهید.

 

LooksRare

 

به عنوان یک امتیاز، LooksRare به کاربران این امکان را می دهد که اگر برایشان مهم نیست که کدام NFT دریافت می کنند، «پیشنهاد مجموعه ها» را قرار دهند. به عنوان مثال، اگر به دریافت NFT میمون جهش یافته علاقه دارید، می توانید یک «پیشنهاد مجموعه ها» را در صفحه باشگاه قایق بادبانی  میمون جهش یافته قرار دهید. هنگامی که پیشنهاد خود را ارسال کردید، هر کسی که دارای NFT میمون جهش یافته است می تواند موافقت کند که NFT خود را به قیمت پیشنهادی شما به شما بفروشد.
برای محاسبه کارمزد گاز اتریوم، هنگام ارائه پیشنهاد، مطمئن شوید که کیف پول شما دارای وجوه کافی برای اطمینان از انجام معامله موفق است.

نحوه فروش NFT در LooksRare

پس از اتصال یک کیف پول، روی دکمه “List an NFT” در صفحه اصلی کلیک کنید، که شما را به صفحه ای نمایش می دهد که تمام NFT های موجود در کیف پول شما را نشان می دهد. می‌توانید روی هر یک از NFT‌هایی که می‌خواهید در پلتفرم LooksRare فهرست کنید، روی «فروش» کلیک کنید و قیمت ثابت و تعداد روزهایی را که می‌خواهید فهرست فعال باشد تعیین کنید.
ویژگی جدیدی به نام “فهرست مشروط” اخیرا اضافه شده است که به کاربران امکان می دهد دو مورد را فهرست کنند. هنگامی که یک کالا به فروش می رسد، فهرست دیگر لغو می شود و به طور خودکار به کیف پول فروشنده بازگردانده می شود.
برای کسانی که می خواهند مجموعه NFT را مستقیماً  مینت کنند، این پلتفرم دسترسی به سرویس شخص ثالث Manifold Studio را ارائه می دهد. در زیر نماد کیف پول، کاربران دکمه “ایجاد مجموعه” را پیدا می کنند که وب سایت Manifold Studios را در برگه دیگری راه اندازی می کند.

LooksRare

می‌توانید کیف پول خود را به Manifold Studio متصل کنید و قبل از راه‌اندازی آن در LooksRare، هر تصویر، آهنگ صوتی یا ویدیویی را که می‌خواهید ایجاد کنید به عنوان NFT وارد کنید.
به عنوان یک جایزه، LooksRare حق امتیاز را به صورت زنجیره ای ارائه می دهد، به این معنی که هر زمان فروش از طریق LooksRare انجام شود، حق امتیاز در همان تراکنش با فروش پرداخت می شود و به سازندگان پرداخت های فوری پاداش می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx