آموزش دریافت ایردراپ پالیگان، Okto و 0VIX

ایردراپ پالیگان، Okto و 0VIX | آموزش کامل نحوه دریافت
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2902 نفر

شبکه پالیگان، از آن دسته شبکه‌هایی است که به لطف طرف‌داران متعصب و تیم توسعه بسیار قوی‌اش توانسته است به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یابد؛ حالا قبل از راه‌اندازی نوآوری و شبکه جدیدش تحت عنوان zkEVM، سعی کرده تا با ساخت شایعه و هیاهو ایردراپ جدید تعامل این هواداران را دوچندان کند و با استفاده از فعالیتشان در شبکه‌های تستی، شبکه‌ای بی‌نقص به بازار کریپتویی دنیا تحویل دهد.

در این مقاله با معرفی شبکه zkEVM و آموزش دریافت سه ایردراپ احتمالی پالیگان، اوکتو و 0VIX همراه ما باشید.

zkEVM چیست و چه کاربردی دارد؟

پالیگان یکی از راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری و لایه دومی اتریوم است که توانست به لطف تیم توسعه‌دهنده بسیار قوی‌اش به قله‌های بلندی از موفقیت دست یابد و رقبای خود را یکی‌یکی پشت سر بگذارد.

  • برای مطالعه بیش‌تر درباره این شبکه و درک هرچه بیش‌تر مسئله مقیاس‌پذیری، به مقاله بررسی و معرفی پالیگان در وبلاگ ارزینجا مراجعه فرمایید.

فناوری قبلی که پایگان و شمار دیگری از پروژه‌های لایه دومی اتریوم از آن استفاده می‌کردند، فناوری zk-Rollup بود. در این فناوری، به دلیل اینکه تراکنش‌ها به‌صورت دسته‌ای و بسیار مختصر به شبکه اتریوم تحویل داده می‌شوند، کارمزد بسیار پایین و سرعت نهایی‌سازی تراکنش بسیار زیاد است. به‌صورت خلاصه در این فناوری، پلتفرم لایه دومی تراکنش‌های درخواستی را به‌صورت دسته‌ای جمع‌آوری می‌کند، پردازش‌های لازم را انجام می‌دهد و تنها بخش‌های لازم را به شبکه اصلی ارائه می‌کند. بسیاری از قراردادهای هوشمند و صرافی‌های غیرمتمرکز از این فناوری برای پردازش سریع و ارزان تراکنش‌ها استفاده می‌کنند.

ایردراپ متیک

در فناوری جدید، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند که در کنار استفاده از شبکه اصلی اتریوم برای نهایی‌سازی تراکنش‌ها از ماشین مجازی اتریوم (EVM: Ethereum Virtual Machine) که در همه نودهای این شبکه مستقر است، بهره بیش‌تری ببرند؛ آن‌ها با ترکیب فناوری zk-Rollup و ماشین مجازی اتریوم، zkEVM را توسعه دادند.

ایده این فناوری اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ مطرح شد و از آن زمان درحال‌توسعه و تکامل است؛ حالا بعد از تقریباً ۱۰ سال نسخه کامل این فناوری آماده ارائه به بازار است.

ZkEVM چگونه کار می‌کند؟

از نظر بنیادی تفاوتی بین شیوه پردازش تراکنش‌ها در zkEVM و zk-Rollup وجود ندارد. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، هر دو تراکنش‌ها را به‌صورت دسته‌ای در خارج از شبکه (Off-Chain) پردازش می‌کنند و تنها گزارش نهایی‌سازی تراکنش‌ (Finalization) را برای تأیید به شبکه اتریوم تحویل می‌دهند. پردازش Off-Chain باعث افزایش سرعت شده و اطلاعات تحویل شده به شبکه اتریوم را کاهش  می‌دهد که باعث کاهش کارمزدها نیز می‌شود؛ چرا که یکی از فاکتورهای مهم در تعیین کارمزد شبکه و الگوریتم اتریوم، حجم داده‌ای است که به پردازش احتیاج دارد.

دریافت ایردراپ پالیگان

برای شروع ابتدا با استفاده از این لینک به صفحه اصلی zkEVM در وبسایت پالیگان مراجعه کنید. سپس با استفاده از گزینه Add zkEVM Network این شبکه را به کیف پول متامسک خود اضافه و صفحه Bridge  را باز کنید.

در این مرحله شما به مقداری توکن ETH در شبکه گوئرلی احتیاج دارید؛ شبکه تستی zkEVM را هم به ولت خود اضافه کنید و اتریوم تستی موردنیاز خود را با استفاده از این لینک دریافت کنید.

  •  توجه داشته باشید که برای جلوگیری از فعالیت ربات‌ها، برای دریافت فاست گوئرلی، باید در ولت خود حداقل ۰.۰۰۱ اتر داشته باشید.

ایردراپ پالیگان

بعد از دریافت فاست یا توکن تستی، در صفحه پل میان بلاکچینی پالیگان، از گوشه پایین سمت چپ گزینه Try Testnet را انتخاب کنید و مقداری ارز ETH گوئرلی را به شبکه zkEVM منتقل کنید. باتوجه‌به این که این پل میان بلاکچینی در مرحله تستی قرار دارد کارمزد بسیار زیادی برای انتقال احتیاج دارد، در نتیجه برای انجام این تراکنش به مقدار زیادی اتریوم تستی احتیاج دارید و یا باید در زمان خلوتی شبکه آن را انجام دهید.

در صورت تمایل می‌توانید تراکنش برگشت (از شبکه zkEVM به اتریوم) را هم بعد از تکمیل تسک‌های بعدی انجام دهید تا در صورت انجام ایردراپ شانس بیش‌تری برای دریافت آن داشته باشید.

ایردراپ zkEVM

حال با استفاده از این لینک وارد صفحه قراردادهای هوشمند zkEVM شوید. در این صفحه شمار بسیار زیادی قرارداد هوشمند وجود دارد که می‌توانید به‌صورت دلخواه استفاده کنید که سه قرارداد هوشمند Orbiter، 0VIX و Okto توسط ما پیشنهاد می‌شوند. لازم به ذکر است که به جز Orbiter، ایردراپ دو پلتفرم دیگر تأیید شده است.

آموزش دریافت ایردراپ اوکتو

اوکتو یک کیف پول چند زنجیره‌ای است که خدمات معامله بیش از ۱۸۰۰ توکن و تأمین نقدینگی در بیش از ۲۰۰ استخر را به کاربرانش ارائه می‌دهد. بدیهی است که یکی از این شبکه‌ها، شبکه جدید zkEVM پالیگان است. این کیف پول از فناوری‌های جدید مثل MPC و کلمات امنیتی خود حضانتی برای تأمین امنیت دارایی کاربران استفاده می‌کند.

دریافت ایردراپ

ایردراپ اوکتو ارزشی معادل ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت و تضمین شده است. شرکت در این ایردراپ می‌تواند شانس دریافت ایردراپ پالیگان را تا حدود زیادی افزایش دهد. برای دریافت ایردراپ اوکتو ابتدا می‌بایست این کیف پول را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید ارائه شده است و پیشنهاد می‌شود که آن را از Google Play Store دانلود و نصب کنید.

نحوه دریافت ایردراپ

تسک‌هایی که در صفحه اصلی اپلیکیشن به آن ارائه شده است را کامل انجام دهید تا در ایردراپ مشترک Okto و Polygon شرکت کنید:

۱- مبلغ حداقل ۱۰ دلار از یکی از ارزهای ETH، USDC، USDT و Matic را در شبکه پالیگان و یا USDT در شبکه اسمارت چین را به کیف پولتان واریز کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که در این مرحله ارز Matic در شبکه Polygon را واریز کنید.

  • برای خرید رمزارز Matic ‌در شبکه Polygon به بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این لینک استفاده کنید.

۲- ارز واریز شده را با استفاده از همین اپلیکیشن به شبکه zkEVM منتقل کنید.

۳- مطلبی درباره استفاده از zkEVM با این ولت را در توییتر منتشر کنید.

بعد از انجام مراحل فوق یک کارت لاتاری (Scratch Card) به شما داده می‌شود که شانس شما در میزان جایزه دریافتی از استخر ۱۰۰ هزار دلاری را مشخص می‌کند. بدیهی است که انجام این مراحل با استفاده از ولت‌های مختلف شانس شما را برای دریافت جوایز ارزنده‌‍تر بیش‌تر می‌کند.

آموزش دریافت ایردراپ 0VIX

0VIX یک پروتکل دیفای مبتنی بر پلتفرم پالیگان است که به کاربران این امکان را می‌دهد بدون زحمت دارایی‌های خود را در ازای دریافت سود وام دهند یا با وثیقه‌گذاری رمزارزهای خود، وام دریافت کنند. این پروژه با استفاده از الگوریتم‌های ویژه امکان دریافت وام بیش از مبلغ وثیقه را فراهم کرده که در نوع خود جالب توجه است. این پلتفرم تأیید کرده است توکنی به نام VIX ‌خواهد داشت که مقداری از آن را برای مشارکت‌کنندگان در توسعه این اپلیکیشن ایردراپ خواهد کرد.

برای مشارکت در توسعه 0VIX، با استفاده از این لینک وارد وب‌سایت شوید و کیف پول خود را متصل کنید.

سپس مقداری توکن که در مراحل قبلی به شبکه zkEVM منقل کرده‌اید را به این پلتفرم واریز کنید.

دریافت ایردراپ و رمزارز رایگان

دقت کنید که توکن واریزی می‌بایست یکی از توکن‌های تصویر فوق باشد. بعد از واریز توکن، از طریق تب Borrow ‌یا Supply اقدام به دریافت یا پرداخت وام کنید. ضمناً پیشنهاد می‌کنیم که در کانال دیسکورد 0VIX ‌ عضو شوید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
9 ماه ها قبل

سلام. بسیارعالی

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx