تحلیل رمزارز استلار | تحلیل و بررسی استلار

استلار
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

قیمت استلار (XLM) در داخل یک مثلث متقارن کوتاه مدت معامله می شود. با توجه به اقدام قبلی قیمت، احتمال وقوع شکست محتمل ترین سناریو است. قیمت استلار (XLM) از ۱۰ می به زیر خط مقاومت نزولی کاهش یافته است. این خط تا کنون چهار بار (نمادهای قرمز) دربرابر قیمت ایستاده است که آخرین آنها در ۹ اکتبر بوده است.

در ۸ نوامبر، XLM به شدت سقوط کرد و از ناحیه حمایت افقی ۰.۱ دلار عبور کرد. این شکست در بقیه بازار کریپتو مشاهده شد و منجر به کاهش ۰.۰۷۹ دلار در روز بعد شد. این شکست باعث شد RSI به پایین ترین مقدار خود یعنی ۲۴  برسد. این شاخص از آن زمان به سمت بالا حرکت می کند. با این حال، هیچ واگرایی صعودی ایجاد نکرده و هنوز زیر ۵۰ حرکت می‌کند. در نتیجه، پیش‌بینی قیمت استلار نزولی در نظر گرفته می‌شود تا زمانی که قیمت منطقه ۰.۱ دلار را پس بگیرد. اگر این کار را انجام ندهد، نوید خوبی برای قیمت آینده نخواهد داشت.

قیمت استلار

بررسی قیمت استلار

نمودار قیمت در بازه زمانی شش ساعته نیز نزولی است. قیمت استلار از ۹ نوامبر در داخل یک مثلث متقارن معامله می شود. در حالی که مثلث متقارن یک الگوی خنثی در نظر گرفته می شود، قیمت درحال حرکت رو به پایین مثلث است. در نتیجه، شکست از آن محتمل ترین سناریو خواهد بود. تعداد امواج فرعی در داخل مثلث به رنگ مشکی نشان داده شده است. اندازه گیری ارتفاع مثلث از سطح شکست، هدف قیمتی ۰.۰۶۸ دلار را نشان می دهد. در مقابل، افزایش بالای موج C در محدوده ۰.۰۹۱ دلار (خط قرمز) این پیش‌بینی نزولی قیمت XLM را باطل می‌کند.

خرید استلار

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx