اتریوم کلاسیک چگونه با تأثیر ادغام اتریوم کنار می‌آید

اتریوم کلاسیک چگونه با تأثیر ادغام اتریوم کنار می‌آید
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

انتقال بلاکچین اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام (ادغام) یک هیجان خرید ایجاد کرده است. نه فقط برای اتریوم، بلکه برای رمزارزهای مرتبط مانند اتریوم کلاسیک. در واقع، پیش‌بینی‌های مختلف در مورد این آلت‌کوین نیز به حقیقت پیوسته است. به عنوان مثال، ETC از ۲۴.۶۵ دلار در ۲۵ جولای به ۴۰ دلار (در زمان انتشار) افزایش یافت. سوال این است که آیا می تواند این افزایش (وابسته) را حفظ کند؟

برادر ناتنی اتریوم

قیمت ETC تنها در ۵ روز افزایش ۶۸ درصدی را نشان داد. در واقع، طی دو هفته ۱۲۴.۲ درصد افزایش یافته است. به زبان ساده، اتریوم کلاسیک از ارتقای مورد انتظار اتریوم که “ادغام” نامیده می شود، بهره مند شد. با این حال، نه فقط قیمت، ویژگی های دیگر نیز طرحی مثبت را ترسیم می کنند. برای شروع، هش ریت را در نظر بگیرید. در ۲۸ جولای، هش ریت برای اتریوم کلاسیک افزایش بی سابقه ای را ثبت کرد، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود. طبق Bitinfocharts، هش ۲۶.۷۷۳ TH/s بود که نسبت به ابتدای ماه جاری ۲۳.۹۰ درصد افزایش داشت.

اتریوم چگونه با تأثیر ادغام اتریوم کنار می‌آید

در زمان نگارش این مقاله، شاخص مذکور به ۳۱.۷۲ TH/s افزایش یافته بود. (افزایش نشانگر امنیت شبکه باقی می ماند زیرا نشان می دهد تعداد زیادی از ماینرها تراکنش ها را تأیید می کنند.)

با نگاهی به ارزش بازار، اتریوم کلاسیک به ۵.۳۹ میلیارد دلار رسید. که نشان دهنده افزایش ۴۶.۵ درصدی از رقم ۳.۶۴ میلیارد دلاری آن در ۲۳ جولای است. افزایش محسوس آدرس‌های فعال می‌تواند از این روایت نیز پشتیبانی کند. تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه در ۲۸ ژوئن نیز به ۶۶۲۰۰ رسید.

اتریوم چگونه با تأثیر ادغام اتریوم کنار می‌آید

همچنین تعداد تراکنش‌های روزانه حدود ۹۷۴۰۰ تراکنش بوده که در این ماه ۶۲.۶۰ درصد افزایش داشته است.

راه درازی در پیش است…

ETC هنوز راه درازی در پیش دارد تا بتواند با برادر همکار خود یعنی ETH رقابت کند. به عنوان مثال، آمار DeFi TVL را در نظر بگیرید. در زمان انتشار، ETH بزرگترین ارزش قفل شده از همه بلاکچین های امروزی را برای خود ثبت کرد. در همین حال، اتریوم کلاسیک یک TVL بسیار کوچک دارد، با تنها ۲۵۰,۴۱۹ دلار در ۳۱ ژوئیه بر روی همان پلتفرم. جنبه های دیگر مانند ارزش بازار نیز همین سناریو را تکرار می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که ETC اعتبار مورد نیاز خود را دریافت نمی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx