ریپل در سه ماهه دوم ۴۰۹ میلیون دلار XRP فروخته است

ریپل در سه ماهه دوم 409 میلیون دلار XRP فروخته است
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

با افزایش تقاضا برای سرویس نقدینگی درخواستی، ریپل به افزایش تعداد توکن‌های ریپل در گردش خود ادامه می دهد. در حالی که بسیاری از غول‌های کریپتو از جمله ترا، ۳AC، سلسیوس و بلاک فای در سه ماهه دوم سقوط کردند; ریپل تأیید کرده است که گام‌های مهمی برای افزایش سودمندی بلاکچین ریپل و سرویس نقدینگی درخواستی آن برداشته است.

فروش ریپل

ریپل گزارش بازارهای سه ماهه دوم خود را روز پنجشنبه منتشر کرد. که نشان می دهد افزایش قابل توجهی در فروش XRP و استفاده از سرویس نقدینگی درخواستی (ODL) داشته است.

این شرکت مستقر در ایالات متحده تأیید کرد که سه ماهه دوم موفقیت آمیز بوده است. بر اساس این گزارش، حجم ODL آن به لطف مشارکت های متعددی که به تسریع تقاضا کمک کرد; ۸۰۰ درصد رشد سالانه ثبت کرد. یکی از مهم‌ترین مشارکت‌های این شرکت با ارائه‌دهنده انتقال پول لیتوانیایی FINCI بود که هدف آن ارسال حواله‌های خرده‌فروشی فوری و مقرون‌به‌صرفه بود.

با گسترش جهانی ODL، ریپل همچنین فروش XRP را حدود ۵۰ درصد افزایش داد. این شرکت در سه ماهه دوم حدود ۴۰۸.۹ میلیون دلار XRP فروخت که به ۲۷۳.۲۷ میلیون دلار کسری از دارایی های خود در سه ماهه قبل اضافه کرد. در همین حال، این شرکت گزارش داد که حجم با ۲۲ درصد کاهش در دوره فصل به فصل به میانگین حجم روزانه ۸۶۲ میلیون دلار از ۱.۱ میلیارد دلار کاهش یافته است.

در این گزارش، ریپل خاطرنشان کرد که عملکرد قیمت سه ماهه دوم XRP تحت تأثیر «سرنخ‌های اقتصاد کلان و تحولات خاص» قرار گرفته است. با این حال، توکن در ۴۸ ساعت گذشته توانسته است از یک منطقه مقاومت مهم عبور کند. افزایش بیشتر در حرکت صعودی می تواند به پیشرفت XRP کمک کند.

اصلاح XRP قبل از اوج های بالاتر

از دیدگاه فنی، به نظر می رسد ارز ریپل از یک کانال موازی در نمودار ۱۲ ساعته خود خارج شده است. اندیکاتور ترتیبی Tom DeMark (TD) در حال حاضر سیگنال فروش را به شکل یک کندل قرمز رنگ نشان می دهد. شکل‌گیری نزولی پیش‌بینی می‌کند که یک اصلاح مختصر به ۰.۳۷ دلار برسد، در این مرحله ریپل می‌تواند نقدینگی را قبل از ایجاد یک انگیزه صعودی دیگر به سمت ۰.۴۵ دلار جمع‌آوری کند.

ریپل در سه ماهه دوم 409 میلیون دلار XRP فروخته است

XRP/USD 12H

با توجه به افزایش فروش ریپل، سطح حمایت ۰.۳۷ دلاری در صورت نزول بسیار مهم است. اگر XRP نتواند بالاتر از این منطقه تقاضای بحرانی باقی بماند، ممکن است دچار فروش شود و تا ۰.۳۴ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx