روسیه با استفاده از هوبی و کوکوین تحریم‌ها را دور می‌زند

روسیه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 587 نفر

گزارش‌ها حاکی از آن است که بانک‌های روسیه در حال دور زدن تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا پس از حمله به اوکراین و درگیری متعاقب آن هستند. صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال، از جمله هوبی گلوبال و کوکوین، به عنوان پلتفرم‌هایی شناسایی شده‌اند که تراکنش‌های مرتبط با بانک‌های تحریم‌شده روسیه را تسهیل می‌کنند.

هوبی و کوکوین ممکن است تحریم های آمریکا و اروپا را نقض کنند

بلومبرگ با استناد به گزارشی از شرکت تجزیه و تحلیل داده دارایی دیجیتال Inca Digital گزارش داد که روس‌ها از کارت‌های نقدی صادر شده توسط بانک های روسی تحریم شده مانند Sberbank برای تجارت ارزهای دیجیتال در Huobi و KuCoin استفاده می کنند. آدام زارازینسکی، مدیر عامل اینکا دیجیتال، در مصاحبه ای اظهار داشت که اقدامات این صرافی های رمزنگاری می تواند نقض تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه توسط چندین کشور در سراسر جهان باشد.

تتر اغلب توسط روس ها برای انتقال پول به خارج از کشور استفاده می شود. این دو صرافی کاملاً برای ارائه خدمات بانکداری رمزنگاری به بانک‌های تحریم شده روسیه استفاده می شوند. در این گزارش چندین بار به بایننس نیز اشاره شده است. بر اساس گزارش‌ها، بزرگترین صرافی رمزارز جهان روش‌های متعددی را برای ارائه خدمات به روس‌ها و تبدیل ارز محلی به ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. این کار از طریق تجارت خارج از بورس (OTC) و یک بازار همتا به همتا انجام می شود، که هر دوی آنها بدون انجام احراز هویت (KYC) تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار در دسترس روس ها هستند.

در حالی که هوبی، تتر و کوکوین به این اتهامات پاسخی نداده‌اند، چارگی پویراز، رئیس تحریم‌های جهانی بایننس، در بیانیه‌ای به بلومبرگ گفت که این صرافی علاوه بر اینکه اولین صرافی بزرگ ارز دیجیتال است، یک پلتفرم سازگار با KYC است و تحریم‌های مرتبط با رمزارز اتحادیه اروپا علیه روسیه را اجرا می‌کند. پویراز افزود: «تیم P2P ما گام فوق‌العاده‌ای را برای فیلتر کردن هر گونه ارتباط بین کاربران انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که از طریق هیچ راه‌حلی، هیچ ارتباط بالقوه‌ای با نهادهای روسی وجود ندارد».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx