میکردائو توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است

میکردائو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

بر اساس داده های سنتیمنت، با گذشت سه ماه از انجام دو تراکنش یکسان به ارزش ۱۷.۴ میلیون دلار، میکردائو [MKR] بزرگترین فعالیت نهنگی خود را ثبت کرد. داده‌ها نشان می دهد که ۲۴،۳۳۱ MKR به یک آدرس نهنگی منتقل شده و اندکی پس از آن حجم مشابهی توسط آدرس سوم به فرستنده اصلی ارسال شده است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این مقاله، MKR پس از کاهش تقریباً ۵ درصدی ارزش آن در دوره ۲۴ ساعته، با رنگ قرمز معامله شد. جهش در فعالیت‌های نهنگی یک سیگنال مثبت برای توکن اصلی این پروتکل دیفای بود.

میکردائو در چند هفته گذشته تبلیغات زیادی را برای پروتکل جدیدی به نام اسپارک (Spark) انجام داد که هدف آن افزایش پذیرش دای (DAI)، چهارمین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، است. پذیرش دای با راه اندازی Sparks Lend در ۲۲ فوریه که وام دهی و استقراض DAI را از طریق بازار نقدینگی تسهیل می کرد، به اوج خود رسید.

در حال حاضر، پروتکل میکردائو از طریق بهره پرداخت شده توسط وام گیرندگانی که DAI دریافت می کنند، درآمد کسب می کند. طبق داده‌های توکن ترمینال، حجم وام‌گیری در پروتکل نتوانست رشد قابل‌توجهی را در چند ماه گذشته نشان دهد. در نتیجه، درآمدی که به دارندگان MRK می رسد نیز رشد چشمگیری را نشان نمی دهد.

قیمت میکردائو

آیا MKR به اوج خواهد رسید؟

مقدار توکن‌های MKR که توسط آدرس‌های برتر نگهداری می‌شد، طی هفته گذشته افزایش یافت. ترافیک شبکه نیز امیدوار کننده بود. آدرس‌های فعال روزانه تقریباً ۶۰ درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافت، در حالی که سرعت (velocity) نیز افزایش شدیدی را نشان داد.

میکردائو

این نشان می‌دهد که توکن‌های میکردائو به طور مکرر بین آدرس‌ها حرکت می‌کنند. با رشد در معیارهای کلیدی، احساسات سرمایه گذاران برای MKR مطلوب شد، همانطور که توسط ارزش مثبت احساسات وزنی آشکار شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx