صرافی هوبی، مونرو و ۶ رمزارز دیگر را حذف می‌کند

صرافی هوبی، مونرو و 6 رمزارز دیگر را حذف می‌کند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

صرافی کریپتو هوبی همزمان با آماده شدن برای حذف توکن ها از فهرست خود در ۱۹ سپتامبر، به دلیل نگرانی های نظارتی، خدمات واریز هفت نوع توکن متمرکز بر حریم خصوصی را نیز متوقف کرده است. توکن‌های حریم خصوصی، ارزهای دیجیتالی هستند که با پنهان کردن منبع رمزنگاری در شبکه خود، ناشناس ماندن را حفظ می‌کنند. درواقع تعیین اینکه چه کسی چه چیزی را برای چه کسی ارسال کرده، دشوار است. در حالی که این رمزارزها بین برخی از علاقه مندان به کریپتو بسیار پرطرفدار هستند، به دلیل ارائه پوشش احتمالی برای تراکنش های مجرمانه نیز مورد انتقاد قرار گرفته اند.

مونرو نوعی رمزارز حفظ حریم خصوصی می باشد و شعار آن «ارز دیجیتال خصوصی و غیرمتمرکز که امور مالی شما را محرمانه و امن نگه می‌دارد» است. طبق گفته کوین مارکت کپ، این دارایی بالاترین ارزش بازار در بین هفت توکن حفظ حریم خصوصی دارد. حال این رمزارزها باید از فهرست هوبی حذف شوند. شش توکن حریم خصوصی دیگر که باید از فهرست حذف شوند عبارتند از دش، Decred، Firo، Verge، زی‌کش و هورایزن. هوبی در این اطلاعیه گفت که آنها از ۶ سپتامبر خدمات معاملاتی را برای این توکن ها متوقف کرده اند.

شرکت چینی هوبی پس از ممنوعیت کریپتو چین در سال گذشته به دنبال ورود به کشورهای بیشتری در سطح جهان است. اما به دلیل الزامات انطباق محلی، با برخی موانع از سوی تنظیم کننده های محلی در مالزی، تایلند و سنگاپور مواجه شده است. هوبی همچنین به دنبال فروش اکثر سهام خود است.
رگولاتورها در سراسر جهان به ناشناس بودن در کریپتو فشار می آورند. یکی از آخرین رویدادها در آگوست امسال رخ داد، زمانی که وزارت خزانه داری ایالات متحده استفاده از تورنادوکش را برای مشتریان آمریکایی منع کرد، پروتکلی که می تواند رد تراکنش ها را در اتریوم پنهان کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx