ICO Pitchmen به خاطر کلاهبرداری ۱.۹ میلیون دلار رمزنگاری به زندان محکوم شد

کلاه برداری در ICO
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 354 نفر

دو بنیانگذار رمزارزها روز دوشنبه به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران به مبلغ ۱.۹ میلیون دلار به زندان فدرال محکوم شدند

بر اساس گزارش منتشر شده توسط دفتر دادستانی ایالات متحده در کالیفرنیا، جرمی مک آلپاین و زاخاری ماتار به اتهام کلاهبرداری در اوراق بهادار و به ترتیب به ۳ سال و ۲.۵ سال زندان محکوم شده اند.

در طول شور و شوق ICO کریپتو در سال ۲۰۱۷، مک آلپین و ماتار Dropil را تأسیس کردند، یک شرکت رمزنگاری که در بلیز تأسیس شده بود اما در خارج از فونتین ولی، کالیفرنیا فعالیت می کرد. Dropil یک برنامه تجارت رمزنگاری، یک آلتکوین به نام DROP و Dex، یک ربات معاملاتی خودکار که از DROP استفاده می‌کرد، ایجاد کرد.

مک آلپاین، ماتار و دروپیل DROP را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ثبت نکردند، و “یک سری اظهارات نادرست به سرمایه گذاران دادند” و ادعا کردند که دکس بازده سالانه ۲۴ تا ۶۳٪ را ایجاد می کند.

مک آلپاین و ماتار که با احضاریه‌های احضاریه‌ای ارائه می‌شوند، سپس «گزارش‌های جعلی سودآوری دکس را تولید می‌کنند و ظاهری نادرست می‌دهند که دکس عملیاتی و سودآور است» و اسناد جعلی دیگری ایجاد کرده‌اند که ادعا می‌کنند دروپیل ۵۴ میلیون دلار از ۳۴۰۰۰ سرمایه‌گذار جمع‌آوری کرده است در حالی که کمتر از ۲میلیون دلار جمع‌آوری کرده است و زیر ۲۵۰۰ سرمایه گذار بودند.

دادگاه روز دوشنبه

حکم روز دوشنبه یک سال پس از اعتراف مک‌آلپاین و ماتار به تقلب در اوراق بهادار و بیش از دو سال پس از آن صادر شد که SEC اولین بار مک‌آلپاین و ماتار را به کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران متهم کرد.

SEC در تابستان امسال مشغول تحقیقات مربوط به ارزهای دیجیتال بوده است. کمیسیون روز دوشنبه ۱۱ نفر را به دلیل دخالت در فورساژ متهم کرد، که SEC آن را “هرم رمزنگاری متقلبانه و طرح پونزی” نامید. همچنین اخیراً تحقیقاتی را در Coinbase انجام داده است تا بررسی کند که آیا صرافی ارزهای دیجیتال اوراق بهادار ثبت نشده را فهرست می کند یا خیر.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx