مجموعه جدید Tiffany و جهش 248 درصدی فروش کریپتوپانک

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یکی از اولین پروژه های NFT به لطف یک برند تجاری جواهرات، دوباره مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس داده‌های کریپتواسلم، حجم فروش مجموعه غیر مثلی کریپتوپانک در 24 ساعت گذشته بیش از 248٪ افزایش یافته است که به دلیل پیشنهاد انحصاری برند جواهرات لوکس و تخصصی تیفانی برای دارندگان CryptoPunks NFT افزایش یافته […]

کریپتوپانک

یکی از اولین پروژه های NFT به لطف یک برند تجاری جواهرات، دوباره مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس داده‌های کریپتواسلم، حجم فروش مجموعه غیر مثلی کریپتوپانک در 24 ساعت گذشته بیش از 248٪ افزایش یافته است که به دلیل پیشنهاد انحصاری برند جواهرات لوکس و تخصصی تیفانی برای دارندگان CryptoPunks NFT افزایش یافته است.

تیفانی روز یکشنبه در توییتر نوشت:

ما NFT ها را به سطح بعدی می بریم. فقط برای دارندگان توکن های کریپتوپانکز، ما توکن غیرمثلی شما را در قالب یک گردن آویز دستساز سفارشی می سازیم. شما همچنین یک نسخه NFT اضافی از آویز خود را دریافت خواهید کرد.

این پیشنهاد به دارندگان کریپتوپانک با خبر راه‌اندازی خط جداگانه‌ای از ان اف تی ها به نام NFTiffs توسط برند تیفانی ارائه شد، مجموعه‌ای از 250 مجوز دیجیتال ارائه شده توسط Tiffany & Co. آویزهای کریپتوپانک بر اساس پالت رنگ NFT از جنس طلای رز یا زرد 18 عیار خواهند بود. تیفانی می گوید NFTiffs ها در تاریخ 5 آگوست با قیمت کف هر کدام 30 اتریوم عرضه می شوند.

طبق گفته کریپتواسلم، حجم فروش مجموعه کریپتوپانک در 24 ساعت گذشته 1279 ETH یا حدود 2.16 میلیون دلار است. کریپتوپانک که توسط استودیوی توسعه Larva Labs ایجاد شده است، مجموعه ای از 10000 تصویر است که به عنوان NFT در بلاکچین اتریوم توکن شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx