پرداخت نقشه قتل با بیت کوین

پرداخت قتل با بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

به گفته وزارت دادگستری، جسیکا اسلج به دنبال یک قاتل برای کشتن شوهرش بود

وزارت دادگستری ایالات متحده روز دوشنبه از محکومیت جسیکا لین اسلج ازمی سی سی پی را به اتهام تلاش برای استخدام یک قاتل از طریق وب سایت دارک وب با استفاده از بیت کوین به ده سال زندان خبرداد.

به گفته دارن جی. لامارکا، دادستان ایالات متحده و جرمیکا فومبی از جکسون اف بی آی، اسلج به دلیل «استفاده از تسهیلات بازرگانی بین ایالتی در ارتکاب قتل در ازای اجاره» به حداکثر ۱۲۰ ماه زندان محکوم شد. دفتر صحرایی.

وزارت دادگستری می گوید که اسلج تلاش کرده است بین سپتامبر ۲۰۲۱ و نوامبر ۲۰۲۱ با یک قاتل به صورت آنلاین تماس بگیرد و در ۴، ۹ و ۱۰ اکتبر سال گذشته سه پرداخت با استفاده از واتساپ به مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار به بیت کوین ارسال کرده است.

بدون اینکه اسلج بداند، قاتلی که با او در تماس بود، یک مامور فدرال بود که با اسلج در براندون، می سی سی پی، در ۱ نوامبر ۲۰۲۱ ملاقات کرد، جایی که او دستگیر شد و به نقش خود در طرح قتل برای اجاره اعتراف کرد.

اسلج علاوه بر ده سال حبس، به پرداخت ۱۰۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد و پس از اتمام دوره زندان، سه سال را در آزادی تحت نظارت سپری خواهد کرد.

پرداخت های Sledge در اکتبر ۲۰۲۱ زمانی انجام شد که بیت کوین حدود ۵۴۷۷۱ دلار قیمت داشت. با سقوط کریپتو در بهار امسال، ارزش بیت کوین امروز حدود ۵۸۰۰ دلار خواهد بود، اگر مجری قانون آن را حفظ کند.

استفاده از بیت کوین در جرایم

استفاده از بیت کوین در جرم و جنایت همچنان به عنوان ابزاری است که قانونگذاران برای توجیه ممنوعیت ارزهای دیجیتال از آن استفاده می کنند. سال گذشته، نلسون رپلگل از تنسی به قاتلی که در یک وب سایت قتل برای استخدام پیدا کرده بود، پول داد تا همسرش را با استفاده از بیت کوین از کیف پول کوین بیس خود بکشد.

طبق پرونده FBI، Replogle برای قاتل بیت کوین، توضیحاتی در مورد ماشین همسرش و زمانی که او حیوان خانگی خود را نزد دامپزشک می برد، فرستاد.

FBI جزئیات تراکنش را از Coinbase به دست آورد و از طریق احضاریه به ارائه دهنده اینترنت Replogle، AT&T تأیید کرد که اتصال از خانه Replogle انجام شده است. در آن زمان حکم جلب وی صادر شد. همسر Replogle آسیبی ندید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx