فروش املاک مجازی در متاورس توسط دولت به رسمیت شناخته شد

متاورس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

مادالیا ورلد یک متاورس است که قصد دارد دوقلوی دیجیتالی مادیرا باشد. به قطعات زمینی تقسیم شده است که مکان های واقعی را نشان می دهد.

اکنون می توان ۵۰۰ ویژگی منحصر به فرد مجازی را در Exclusive در قالب NFT خریداری کرد. مالکان می توانند ساختمان های مجازی در زمین خود بسازند. با این حال، درست مانند دنیای واقعی، توسعه دهندگان باید مجوزهای ساختمان مجازی را از دولت مادیرا دریافت کنند. این مجوزها بر اساس اندازه و مکان قیمت گذاری می شوند.

دنیای مادالیا

فروش از دیروز شروع شد. به نظر می رسد کاملاً مقرون به صرفه است، به جز این واقعیت که شما باید مانند زندگی واقعی با دولت برخورد کنید.

۳۴ قسمت – ۹ هکتار ۲۸ اتریوم یا ۳۵۷۶۰ دلار است.

۸۹ قسمت یا ۳ هکتار ۱۳ اتریوم (OTC) یا ۱۶۴۳۰ دلار است.

۱۴۴ قسمت یا ۱ هکتار ۵ اتریوم یا ۵۸۰۰ دلار است.

۲۳۳ قسمت یا ۲۰۰۰ متر مربع ۱ اتریوم  ۱۲۵۶ دلار است.

در دنیای مدالیا فرصت هایی وجود دارد که ظاهراً در دنیای واقعی در دسترس نیستند. برای مثال، مالکان می توانند در مناطق حفاظت شده یونسکو بسازند. خوب. بسیاری از ما دوست داریم محیط زیست را ویران کنیم، انجام آن به صورت مجازی بهترین کار بعدی است.

استفاده از NFT

مالکان می توانند از کیت های ساخت و ساز در زمین مجازی استفاده کنند. آنها می توانند آن را با NFT های خود تزئین کنند یا NFT های درون پلتفرمی خریداری کنند. خریداران زمین می توانند به صورت عمودی بسازند. آنها می توانند زمین را تقسیم کنند، بفروشند یا اجاره دهند. آنها همچنین می توانند در آن کسب و کار راه اندازی کنند و مجوزهای تجاری بخرند.

Candy Flores de Freitas یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Dimmersions است. این شرکت پشت راه‌حل‌های واقعیت افزوده در مادالیا است. مزایای اضافی مانند دسترسی به خرید بلیط برای جشن سالانه منحصر به فرد مادالیا وجود دارد.

صاحبان نیز دعوت نامه ای برای جشن درخت دریافت می کنند. در این مراسم ۵۰۰ درخت کاشتند. این برای جبران ردپای کربن مرتبط با متاورس است.

دنیای مجازی ارتباط واقعی با جزیره مادیرا دارد. مالکان زمین تشویق می شوند تا با استفاده از واقعیت افزوده از زمینی که مالکیت دارند بازدید کنند. یا می توانند سوار هواپیما شوید و چیزهای واقعی را ببینید.

Thibault Launay مدیر عامل Exclusive است. “با راه اندازی مادالیا، ما حضور خود را در املاک و مستغلات و متاورس افزایش داده ایم و به درک این موضوع ادامه خواهیم داد که جامعه Web3 می خواهد کجا باشد و به دنبال چه تجربیاتی است.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx