قیمت سندباکس بزودی به یک دلار خواهد رسید

سندباکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

تحلیل سندباکس

بایننس ایالات متحده تأیید کرد که این صرافی توکن سند باکس را روی پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. این خبر نیز توسط سندباکس در حساب توییتر خود بازنشر شده است. از زمان انتشار این خبر، سرمایه گذاران و SAND به این اطلاعیه واکنش مثبت نشان دادند.

علاوه بر این، به نظر می رسد این روند تا ۵ اکتبر ادامه داشته باشد. قیمت سند در شروع معاملات در ۴ اکتبر تقریباً ۰.۸۱ دلار بود. با این حال، قیمت سندباکس تا پایان روز به ۰.۸۳ دلار رسید که نزدیک به ۲ درصد افزایش داشت.

بازه زمانی ۶ ساعته خوب به نظر می رسد

با نگاهی به قیمت سند در یک بازه زمانی روزانه با کمک یک خط روند، می‌توان دریافت که دارایی مدتی است که در روند نزولی قرار داشته است. در مقابل، نمودار شش ساعته روند صعودی قیمت را نشان داد، به ویژه از ۳ تا ۴ اکتبر. اسیلاتور (AO) از خط صفر عبور کرد که نشان دهنده روند صعودی SAND در بازه زمانی شش ساعته است.

در همان چارچوب زمانی، سیگنال های صعودی نیز توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) که بالای خط خنثی آن قرار داشت، نمایش داده شد. با وجود این، قدرت دو روند صعودی برای هر دو شاخص قانع کننده نبود.

قیمت سند باکس

قیمت سند باکس

حمایتی در بازه زمانی روزانه با استفاده از خطوط روند ۰.۸۰۷ دلار شناسایی شد. این دارایی برای شکستن منطقه مقاومت ۱.۰۱۱ دلاری برای کل ماه سپتامبر تلاش کرد. در هفته های اخیر، این سد حتی بیشتر کاهش یافته بود و در زمان انتشار به ۰.۹۰ دلار رسید.

AO فعالیت دارایی را زیر خط صفر نشان داد که نشان دهنده یک روند نزولی ملایم است. RSI نیز زیر خط خنثی قرار داشت، اما خیلی پایین تر از آن نبود. این نشان دهنده یک روند نزولی بود که خیلی قوی نبود.

سیگنال و خطوط منفی DI شاخص حرکت جهتی (DMI) هر دو بسیار بالاتر از ۲۰ بودند، در حالی که خط DI مثبت فقط کمی پایین‌تر بود. این همچنین به یک روند خرسی ملایم اشاره کرد، همه در چارچوب زمانی روزانه.

قیمت سند باکس

قیمت سند باکس

علاوه بر این، با توجه به معیار فعالیت توسعه دهندگان Santiment، فعالیت توسعه برای سند ۱.۵۵ بود. نمودار کمی روند صعودی را نشان داد، اما به طور کلی، فعالیت توسعه Sandbox پایین باقی ماند.

 

سند باکس

قیمت سند باکس

شواهد بیشتری مبنی بر اینکه دارایی کمتر از ارزش گذاری شده بود توسط نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) ارائه شد.

 

سند باکس

قیمت سند باکس

با توجه به دسترسی بیشتر خریداران بالقوه به SAND، فعالیت خرید باید شاهد رشد کمی باشد. با این حال، صعود به منطقه ۱ دلار ممکن است همچنان مورد سوال باشد مگر اینکه SAND تصمیم بگیرد از منطقه قیمت فعلی خود خارج شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx