آیا کوین بیس ورشکست شده است؟

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 520 نفر

شایعات در مورد ورشکستگی کوین بیس، حتی پس از اینکه این شرکت چنین ادعاهایی را رد کرد و فعالانه تجارت خود را در خارج از کشور گسترش داد، همچنان ادامه دارد.

در جولای ۲۰۲۲، کوین بیس برنامه وابسته خود را به حالت تعلیق درآورد. یک ماه قبل از تعطیلی، کوین بیس پرو (بازوی تجاری پیشرفته کوین بیس) ویژگی مشابهی به نام  ترید پیشرفته (Advanced Trade) را اعلام کرد. این دو اعلامیه، به علاوه ادغام دلار آن با دفتر سفارش USDC، موجی از شایعات در مورد ورشکستگی این صرافی را برانگیخت.

علاوه بر این، عملکرد مالی کوین‌بیس در سال ۲۰۲۲ پس از یک روند صعودی در سال ۲۰۲۱ برای بیشتر بازار ارزهای دیجیتال، ضربه بزرگی برای صرافی ارز دیجیتال بود. در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود، این شرکت زیان های بحرانی به ارزش حدود ۱.۱ میلیارد را نشان داد که تقریباً ۶۰ درصد کاهش درآمد را نشان می‌دهد. این کاهش بیشتر به دلیل عوامل اقتصاد کلان و عوامل سیستمی در صنعت ارزهای دیجیتال بود، که منجر به کاهش حجم معاملات در کوین‌بیس شده است.

جامعه کریپتو متحد به نظر نمی رسید. در یک طرف طیف کاربرانی بودند که ادعا می کردند کوین بیس در لبه ورشکستگی قرار دارد (ادعاهایی که کوین بیس بارها آن را رد کرده است) و طرف دیگر ادعا می کرد که این چیزی بیش از FUD نیست. شایعات و جنجال‌ها پس از فروپاشی شرکت‌های رمزنگاری مانند سلسیوس، وویجر، و ۳AC که همگی در معرض مستقیم ترافرم لبز و لونا (کلاسیک) شکست خورده بودند، شعله‌ور شد.

این شرکت در نامه سهامداران، مربوط به عملکرد سه ماهه دوم خود، با تاکید بر اینکه آنها هرگز با شرکت های ذکر شده در بالا تجارت نکردند، گفت:

ما مدیریت ریسک را در اولویت قرار می دهیم.

در عوض، کوین بیس در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود گفت که سرمایه گذاری زیادی در توسعه محصول با ویژگی های با کیفیت بالا و مدیریت ریسک مناسب برای کاربران خرده فروشی و مشتریان نهادی انجام داده است. برایان آرمسترانگ می گوید:

خطر ورشکستگی وجود ندارد.

برایان آرمسترانگ گفت که شرکت در معرض خطر ورشکستگی نیست، اما آنها در حال کار بر روی ارائه حمایت قانونی برای کاربران خرده‌فروشی هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx