سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری شرکت مدیرعامل سابق توئیتر در استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 440 نفر

سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری شرکت جک دوروسی در استخراج بیت کوین

گریدلس یک شرکت استخراج بیت کوین مستقر در کنیا اعلام کرده است که یک دور سرمایه گذاری اولیه ۲ میلیون دلاری به رهبری سرمایه گذار خطرپذیر استیل مارک و شرکت پرداخت دیجیتال بلاک انجام داده است.

طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، گریدلس از شبکه های انرژی تجدیدپذیر در مقیاس کوچک در مناطق روستایی آفریقا استفاده می کند. این شرکت در پنج پایلوت قرارداد پروژه های مختلف در روستاهای کنیا در کنار یک شرکت برق آبی آفریقایی HydroBox شرکت کرده است. در حال حاضر سه فروند از این پایلوت‌ها عملیاتی هستند.

همچنین ساخت و مدیریت عملیات مراکز داده در جوامع روستایی را که مشتریان صنعتی یا تجاری سنتی در دسترس نیستند، تامین مالی کرده است.

اریک هرسمن، مدیر عامل گریدلس در مورد توسعه این شرکت اظهار داشت:

کار ما در حمایت از توسعه‌دهندگان شبکه انرژی‌های تجدیدپذیر کوچک شکاف موجود در صنعت استخراج ارز دیجیتال را پر می‌کند و به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند سریع‌تر گسترش پیدا کنند، پایدارتر باشند و به هزاران خانوار خدمت کنند. این سرمایه‌گذاری، و کیفبن بالای شرکت‌هایی که در کنار ما هستند، به این معنی است که ما می‌توانیم با آگاهی از اینکه سرمایه و حمایت استراتژیک مورد نیاز را داریم، توسعه خود را سریع تر کنیم.

توماس تمپلتون، که اتفاقاً رهبر استخراج بیت‌کوین و کیف پول درشرکت  بلاک است، تصریح کرد که گریدلس نشان دهنده یک همسویی استراتژیک نزدیک با چشم انداز شرکت برای اطمینان از استفاده روزافزون شبکه از انرژی پاک در ترکیب با مراکز استخراج بیت کوین در سراسر جهان است.

در حالی که عملیات استخراج بیت کوین در برخی از نقاط جهان هنوز به سوخت های فسیلی برای تامین انرژی ریگ های خود متکی است، بسیاری از آنها به راه های پایدار رو به جلو روی می آورند. گفتگو پیرامون استخراج بیت‌کوین به تدریج به زیرساخت های تجدیدپذیر و سبز تغییر کرده است.

در واقع، گزارشی از شورای استخراج بیت‌کوین منتشر شد که بیان داشت صنعت استخراج بیت کوین به طور کلی تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ استفاده از انرژی پایدار را ۵۲.۲ درصد افزایش داده است و در حال حاضر یکی از پایدارترین صنایع در جهان است. در طول سال گذشته، استفاده از انرژی پایدار در صنعت استخراج ارز دیجیتال نیز ۵۹ درصد افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx