ژاپن قوانین ارز دیجیتال را ساده تر می‌کند

ارز دیجیتال ژاپن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 531 نفر

ژاپن قوانین ارز دیجیتال را ساده تر می‌کند

رگولاتور ارز دیجیتال ژاپن برنامه ریزی کرده است تا قوانین مربوط به فهرست سکه ها و توکن ها را کاهش دهد. این حرکت فهرست کردن ارزهای دیجیتال را بسیار آسان تر می کند. در حال حاضر، صرافی‌های رمزنگاری که می‌خواهند توکن‌ها و سکه‌های خود را فهرست کنند، باید آنها را توسط انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن (JVCEA) بررسی کنند.

علاوه بر این، در حال حاضر تنها حدود ۵۰ دارایی در ژاپن طبق قوانین نظارتی فعلی مجاز به معامله هستند. این به جذب مبادلات خارجی به ژاپن کمک می کند، زیرا صرافی های ارز دیجیتال خارجی به راحتی می توانند سکه ها و توکن ها را فهرست کنند. اکنون هیئت حاکمه اجازه داده است که سکه ها بدون فرآیند غربالگری فهرست شوند.

با این حال، اگر توکن‌های ارز دیجیتال در بازار ژاپن جدید باشند، طبق گزارش‌ها باید مراحل غربالگری را طی کنند. این قوانین جدید قرار است تا دسامبر امسال اجرایی شود. اسناد در حال حاضر در بین شرکت های عضو در گردش است. گزارش ها حاکی از آن است که معاون رئیس JVCEA، گنکی ادا نیز این اسناد را تایید کرده است.

او همچنین اشاره کرد که پیش نمایش سکه های جدید ژاپن تا مارس آینده انجام خواهد شد. ظاهراً همین قوانین در مورد توکن های صادر شده از طریق ICO نیز قابل اجرا است.

تغییرات پس از اعمال قوانین جدید فهرست رمز ارزها

تغییر نظارتی برنامه ریزی شده JVCEA باید تغییرات و تسهیلات خاصی را در محل ایجاد کند. پس از اجرایی شدن اقدام جدید، صرافی‌ها می‌توانند توکن‌های خود را ظرف ۳۰ روز پس از گزارش برنامه‌هایشان برای فهرست‌بندی، همراه با ارزیابی سکه فهرست‌بندی کنند.

اخیراً، یک پلتفرم توسعه دهنده وب ۳ حدود ۱۵.۵ میلیون دلار برای گسترش عملیات در ژاپن جمع آوری کرده است زیرا موضع نظارتی ژاپن اخیراً شفاف شده است. بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، بایننس، نیز به دنبال دریافت مجوز در این کشور است. FTX که یکی دیگر از پلتفرم های صرافی معروف است، خدمات خود را در سال جاری راه اندازی کرد.

ژاپن می خواهد صنعت ارز دیجیتال خود را احیا کند

ژاپن در حال برداشتن گام هایی در جهت حصول اطمینان از رشد و وسعت کافی در صنعت کریپتو است. با این حال، این کشور چشم انداز متفاوتی نسبت به صنعت دارایی های دیجیتال داشت، با مقررات سختگیرانه تر در همین راستا.

اکنون ژاپن به محیط دوستانه‌تری برای بازیگران صنعت ارز دیجیتال تبدیل شده است. به عنوان مثال، بایننس، در چهار سال گذشته به جستجوی مجوز ادامه داده است و در نهایت به دلیل موضع گیری در موضع خود عقب نشینی کرده است.

اودا که اتفاقاً توسعه‌دهنده نرم‌افزار Remixpoint Inc. نیز هست، اظهار داشت:

امیدواریم آخرین اقدام به احیای بازار دارایی های رمزنگاری ژاپن کمک کند.

موضع جدید ژاپن کاملاً متفاوت از گام‌های قبلی آن است که شامل بررسی‌های بیشتر در برخی حوزه‌های قضایی به دلیل از بین رفتن ۲ تریلیون دلاری ارز دیجیتال در سال گذشته بود. این امر باعث فوران بزرگی در صندوق های تامینی کریپتو و در میان وام دهندگان شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx