تحلیل قیمت ارز دیجیتال مانا

تحلیل ارز دیجیتال مانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

تحلیل قیمت ارز دیجیتال مانا

داده‌های جدید سنتیمنت نشان می‌دهد که با گذراندن نه ماه گذشته با کاهش قیمت، نسبت حجم معاملات روزانه زنجیره‌ای در سود به زیان برای ارز دیجیتال مانا در پایین‌ترین سطح خود در سه سال گذشته است.

این نشان داد که تعداد معاملات ارز دیجیتال مانا در سود در کمترین میزان خود در سه سال اخیر قرار داشته است. سطح فعلی نشان داد که یک کف بالقوه نزدیک است. آخرین باری که نسبت سود/زیان ارز دیجیتال مانا به این پایینی بود، قیمتش در شش هفته بعد بیش از ۶۱۰ درصد افزایش یافت. از زمان سقف قیمتی ۲.۱۲ دلار در ۱۴ آوریل، قیمت مانا ۷۰٪ کاهش یافته است. در زمان انتشار این تحلیل، این توکن با قیمت ۰.۶۳۳۸ دلار معامله می شود.

نسبت سود به ضرر معاملات ارز دیجیتال مانا

شدت کاهش در بازار ارزهای دیجیتال تا کنون در سال جاری منجر به کاهش علاقه به پروژه‌های مبتنی بر متاورس شده است. همانطور که می توان از داده های ارائه شده توسط DappRadar به دست آورد، در میان کشورهایی که بیشترین تأثیر را داشته اند، دیسنترالند مجبور بوده است با کاهش مداوم کاربران در چند ماه گذشته روبرو شود. با استفاده از توکن مانا، کاهش تعداد کاربران متاورس دیسنترالند و کاهش قیمت دارایی به کاهش تعداد تراکنش‌های روزانه  ارز دیجیتال مانا منجر شده است.

داده‌های سنتیمنت نشان داد که تعداد آدرس‌های فعال منحصربه‌فردی که روزانه ارز دیجیتال مانا تجارت می‌کنند، از اواسط ماه می بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، این شبکه شاهد کاهش تعداد آدرس‌های جدید ایجاد شده روزانه بر روی آن بوده است. از ۱۲ می، این نیز ۸۴ درصد کاهش یافته است. نشانه ای از پایین بودن بالقوه یک دارایی کریپتو، کاهش طولانی مدت فعالیت شبکه چنین دارایی است. به طور متوسط ​​۲۰۰ روز، آدرس‌های فعال روزانه و آدرس‌های جدید روزانه در پایین‌ترین سطح خود در شش ماه گذشته بوده است.

آدرس های فعال روزانه ارز دیجیتال مانا

همچنین، ادامه کاهش قیمت مانا منجر به افزایش سوگیری منفی علیه این ارز دیجیتال شده است. از لحاظ تاریخی، زمانی که سوگیری منفی نسبت به یک رمزارز افزایش می‌یابد، به این معنا تلقی می‌شود که کف چنین دارایی نزدیک است و ممکن است با افزایش قیمت همراه شود. در زمان انتشار، احساسات وزنی مانلا  -۰.۱۸۸ بود و در ماه گذشته بسیار منفی بوده است. اگر این روند ادامه یابد، دارندگان ارز دیجیتال ممکن است بزودی صعود این ارز دیجیتال را شاهد باشند.

سنتیمنت ارز دیجیتال مانا

در کوتاه مدت، دارندگان ارز دیجیتتال مانا ممکن است تسکین را به عنوان شاخص های کلیدی در نمودار روزانه ببینند که نشان می دهد دارایی در زمان این تحلیل بیش از حد فروخته شده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) در روند نزولی به ترتیب در ۳۲ و ۳۵ مشاهده شدند. با وجود نقدینگی کافی در بازار  ارز دیجیتال مانا، خریداران می توانند برای تسکین موقت روند صعودی را آغاز کنند.

قیمت ارز دیجیتال مانا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx