صرافی ارز دیجیتال کراکن از ژاپن خارج می‌شود

صرافی کراکن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

صرافی ارز دیجیتال کراکن از ژاپن می‌رود

صرافی ارز دیجیتال کراکن تصمیم گرفته است برای دومین بار فعالیت خود را در ژاپن متوقف کند و دلیل آن فشار بر منابع خود در میان “بازار ضعیف ارزهای دیجیتال” است. کراکن در یک پست وبلاگی در ۲۸ دسامبر گفت که تصمیم گرفته است تا فعالیت خود در ژاپن را متوقف کند و تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ از آژانس خدمات مالی خارج شود، که به گفته او بخشی از تلاش‌ها برای «اولویت‌بندی منابع» و سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.

شرایط فعلی بازار در ژاپن در ترکیب با بازار ضعیف ارزهای دیجیتال در سطح جهانی به این معنی است که منابع مورد نیاز برای رشد بیشتر کسب و کار ما در ژاپن در حال حاضر توجیه پذیر نیست. در نتیجه،صرافی ارز دیجیتال کراکن  دیگر از طریق Payward Asia به مشتریان ژاپن خدمات نخواهد داد. صرافی ژاپنی کراکن توسط شرکت تابعه آن Payward Asia Inc اداره می شود.

همین شرکت تابعه از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ در ژاپن فعالیت می کرد، پیش از آن که در آوریل ۲۰۱۸ از آن خارج شود تا بتواند منابع خود را برای رشد در مناظق دیگر متمرکز کند. در اکتبر ۲۰۲۰، این شرکت فرعی تصمیم گرفت تا بار دیگر دفتر خود را در توکیو راه اندازی کند و معاملات نقدی پنج دارایی اصلی را با برنامه هایی برای توسعه ارائه دهد. زمان فعالیت صرافی ارز دیجیتال کراکن اکنون به پایان رسیده است و این صرافی متعهد می شود که به همه مشتریان آسیب دیده اجازه دهد حداکثر تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ وجوه خود را از صرافی برداشت کنند. کاربران می توانند دارایی های دیجیتال خود را به یک کیف پول خارجی انتقال دهند یا آن‌ها را به ین ژاپن تبدیل کنند و سپس آن را به یک حساب بانکی داخلی منتقل کنند. محدودیت‌های برداشت در ژانویه برداشته می‌شود و همچنین فرآیندی وجود خواهد داشت که به کاربران امکان می‌دهد اتریوم‌های استیک شده خود را برداشت کنند.

به نظر می رسد صرافی ارز دیجیتال کراکن در ماه های اخیر بر کاهش هزینه ها تمرکز کرده است. در ۳۰ نوامبر، کراکن اعلام کرد که یکی از “سخت ترین تصمیمات” خود را برای کاهش تقریبا ۱۱۰۰ نفر از نیروی کار جهانی خود، معادل ۳۰ درصد از تعداد کارکنان خود در بحبوحه زمستان ارزهای دیجیتال گرفته است. صرافی کراکن اعلام کرده است که کاهش حجم معاملات و ثبت نام مشتریان به تصمیم آن‌ها برای کاهش هزینه ها دامن زده است و این تغییرات برای حفظ کسب و کار آن ها در بلندمدت ضروری است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx