قیمت لیدو با انتشار یک شایعه ۱۰ درصد ریزش کرد

لیدو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

قیمت توکن LDO شرکت لیدو فایننس در روز شنبه با انتشار شایعه‌ای حدود ۱۰ درصد ریزش کرد. این شایعه مبنی بر این بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، ابلاغی معروف به ولز (Wells Notice) را به بزرگترین سرویس دهنده خدمات استیکینگ اتریوم (لیدو) ارسال کرده است. ابلاغ ولز نامه‌ای از سوی SEC است و جزئیات اتهاماتی که این کمیسیون در نظر دارد در برابر گیرنده مطرح کند را شرح می‌دهد.

نماینده‌ای از شرکت لیدو فایننس اعلام کرد که این پروتکل توضیحی در این باره ندارد. در روز جمعه، دیوید هافمن، از پادکست بنکلس کریپتو، اعلام کرد که شنیده لیدو و سایر پروژه‌های کریپتویی ابلاغ‌های ولز دریافت کرده‌اند، اما این ادعا را در ادامه تکذیب کرد. این شایعه باعث ترس در فضای توییتر کریپتو شد و به سرعت در سالن همایش کلرادو ETHDenver، یکی از بزرگترین تجمعات صنعت کریپتویی سال، پخش شد. اگر شایعه‌ها صحیح باشند، این نشان می‌دهد که SEC دقت خود را در بررسی اتریوم و استیکینگ کریپتویی افزایش داده است.

روز جمعه، هافمن در یک استریم ویدئویی گفت که “ابلاغیه‌های ولز زیادی” در هفته گذشته توزیع شده است، و افزود که “فکر می کنم لیدو یکی را دریافت کرده است.” بلافاصله پس از انتشار این ویدئو در توییتر، هافمن از صحبت‌های خود عقب نشینی کرد. وی در توییتی نوشت: «فقط ارسال یک ابلاغیه ولز تایید شده است.”

او با اشاره به مواضع سر سخت و غیردوستانه گری جنسلر، رئیس کمیسیون SEC، نسبت به ارزهای دیجیتال گفت: «ظاهراً شایعاتی مبنی بر گرفتار شدن لیدو در تیررس گری ویرانگر وجود دارد. اما اعضای تیم لیدو با من تماس گرفتند و گفتند که این دروغ است.»

مشخص نیست که SEC چگونه اخطاریه را به لیدو ارسال کرده است. سرویس استیکینگ از نظر فنی توسط سازمان خودمختار غیرمتمرکز لیدو (DAO) اداره می شود، به این معنی که توسط شبکه گسترده ای از دارندگان توکن LDO اداره می شود و فاقد ساختار رهبری رسمی است.

با وجود عقب نشینی هافمن، به نظر می رسید که بازار به اظهارات او درمورد ابلاغیه ولز پاسخ داد. قیمت LDO در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است. اندرو تورمن از شرکت تحلیلی کریپتو نانسن در توییتی نوشت که Wintermute، یکی از بزرگترین بازارسارهای بازار ارزهای دیجیتال، حدود ۱۰٪ یا ۲ میلیون دلار از دارایی های LDO خود را فروخت. تورمن حدس زد که این فروش با شایعه ولز مرتبط است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx